news-background
news-background

نتفلیکس سریال انیمه Scott Pilgrim ادگار رایت را با صداپیشگی بازیگران فیلم می‌سازد

«ادگار رایت» تهیه‌کننده اجرایی انیمه «اسکات پیلگریم» است.

«اسکات پیلگریم» وارد دنیای انیمه خواهد شد. نتفلیکس اعلام کرد که بازیگران فیلم «اسکات پیلگریم در برابر دنیا» (Scott Pilgrim vs. the World) در نسخه انیمه صداپیشگی خواهند کرد.

«مایکل سرا»، «ماری الیزابت وینستد»، «کریس اوانز»، «ابری پلازا»، «آنا کندریک»، «کیران کالکین»، «ساتیا بابا»، «بری لارسن»، «الیسون پیل»، «برندن روث»، «جیسون شوارتسمن»، «جانی سیمونز»، «مارک وبر»، «می ویتمن» و «الن ونگ» از جمله صداپیشگان سریال انیمه خواهند بود.

سرا در «اسکات پیلگریم در برابر دنیا» نقش یک نوازنده گیتار بیس را بازی کرده است که دوست دخترش در دبیرستان با بازی ونگ را رها می‌کند تا با دختر خیالی‌اش با بازی وینستد باشد. «برایان لی اومالی» و «بن‌دیوید گرابینسکی» نویسنده و نگارگر رمان مصور نویسنده و تهیه‌کننده انیمه خواهند بود. «ادگار رایت» کارگردان فیلم تهیه‌کننده اجرایی دیگر انیمه است.

یکی از افتخارآمیزترین و لذت‌بخش‌ترین دستاوردهای حرفه‌ای من، جمع‌آوری و همکاری با گروه بازیگران دینامیتی «اسکات پیلگریم» بود. از زمان اکران فیلم در سال ۲۰۱۰، ما جلسات پرسش و پاسخ، و رویدادهای خیریه و یادبودی را برگزار کرده‌ایم، اما هیچ‌وقت فرصتی برای گرد هم آمدن همه گروه در یک پروژه واقعی به وجود نیامد. تا امروز.»

گروه پاپ و راک آناماناگوچی ترانه‌های اریجینال و موسیقی متن انیمه را با همکاری «جوزف تراپانزه» خلق می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید