news-background
news-background

دختران مت دیمون و جنیفر لوپز در مراسم افتتاحیه فیلم Air؛ بن افلک: دنباله Good Will Hunting ساخته نمی‌شود

«مت دیمون» به همراه خانواده‌اش در افتتاحیه «ایر» حاضر شد.

دختران «مت دیمون» و «جنیفر لوپز» همسر «بن افلک» در مراسم افتتاحیه فیلم «ایر» (Air) حاضر شدند.

دیمون ۵۲ ساله ۱۷ سال است که با «لوسیانا باروسو» ازدواج کرده و سه فرزند دختر به نام‌های ایزابلا، ۱۶ ساله، جیا ۱۴ ساله و استلای ۱۲ ساله به دنیا آورده است. دیمون و باروسو در سال ۲۰۰۳ با یکدیگر آشنا و در سال ۲۰۰۵ ازدواج کردند. افلک و «جنیفر لوپز» سال گذشته در یک مراسم خصوصی در لاس وگاس ازدواج کردند.

«ایر» به کارگردانی «بن افلک» روایت می‌کند که چگونه یک فروشنده کفش‌های کتانی به نام «سانی واکارو» با بازی «مت دیمون» به ریاست یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های لوازم ورزشی در تاریخ می‌رسد. افلک نقش «فیل نایت» هم-بنیان‌گذار کمپانی را بازی خواهد کرد. داستان فیلم در مورد تلاش کمپانی برای همکاری با «مایکل جردن» به واسطه تماس با نزدیکان این ورزشکار در دهه ۱۹۸۰ است.

«جیسون بیتمن» در نقش «راب استراسر»، «کریس مسینا» در نقش «دیوید فالک»، «متیو مار» در نقش «پیتر مور»، «مارلون وینز»، «کریس تاکر» در نقش «هاوارد وایت»، «وایولا دیویس» در نقش مادر «مایکل جردن»، «گوستاف اسکارزگارد» در نقش «هورست دسلر»، و «جولین تنان» در نقش «جیمز جردن» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

افلک و دیمون در فیلم «ویل هانتیگ خوب» (Good Will Hunting) در سال ۱۹۹۷ مقابل یکدیگر نقش‌آفرینی کردند و برای «ویل هانتینگ خوب» برنده اسکار بهترین فیلمنامه اریجینال شدند. دیمون در مصاحبه با «ورایتی» در این مراسم فاش می‌کند که ایده ساخته دنباله «ویل هانتینگ خوب» را به افلک داده‌اند.

دیمون می‌گوید: «شوخی نمی‌کنم – این اتفاق افتاده. امروز به من گفت: «باور نمی‌کنی چه شنیده‌ام.» یک دنباله مستقیم بود. درک نمی‌کنم.»

افلک وقتی می‌شنود که دیمون این ماجرا را افشا کرده سری تکان می‌دهد و می‌گوید: «مت همیشه ماجراهایی را بازگو می‌کند که نباید بگوید.» او اضافه می‌کند:‌ «دنباله‌ای نیست که پیگیرش باشیم.»

«ایر» ۵ آوریل ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید