news-background
news-background

اولین تریلر فیلم Master Gardener پل شریدر

«استاد باغبان» قسمت سوم سه‌گانه شریدر است.

تریلر رسمی فیلم «استاد باغبان» (Master Gardener) به کارگردانی «پل شریدر» و بازی «جوئل اجرتون» و «سیگورنی ویور» رونمایی شد. بیست و چهارمین فیلم بلند این کارگردان که اولین بار در جشنواره ونیز سال گذشته به نمایش درآمد در ماه مه اکران خواهد شد.

در خلاصه داستان «استاد باغبان» آمده است: «یک متخصص باغبانی باریک‌بین با بازی اجرتون است که خود را وقف نگهداری از یک ملک زیبا و جلب رضایت کارفرمایش که زنی ثروتمند با بازی ویور است کرده. وقتی که این زن دستور می‌دهد باغبان از خویشاوندش مراقبت کند، اسرار شومی از گذشته‌های دور برملا می‌شود.»

دیگر بازیگران فیلم «کویینتسا سوییندل» و «ایسای مورالس» خواهند بود. فیلمبرداری « استاد باغبان» فوریه سال گذشته در لوییزیانیا به پایان رسید. سوییندل نقش مایا، خویشاوند «خانم هاورهیل» با بازی ویور را بازی خواهد کرد.

شریدر پاییز گذشته در جشنواره فیلم نیویورک از سه‌گانه‌ای موسوم به «مرد تنهای خدا» (God’s Lonely Man) گفت که شامل فیلم‌های «اولین اصلاح‌شده» (First Reformed) و «شمارنده کارت» (The Card Counter) می‌شود. او در آن جشنواره گفت که فیلم جدیدش پس از «استاد باغبان» می‌تواند یک چهارگانه خلق کند: «منتقدین عاشق سه‌گانه‌اند، از چهارگانه بیزارند، بنابراین بهتر است اسمش را سه‌گانه بگذاریم. اگر بگویم چهارگانه از دست من عصبانی می‌شوند.» تفاوت به گفته او در این است که شخصیت اصلی قصه از «آن مرد به آن زن» تغییر می‌کند. شریدر پیش‌تر گفته بود که قهرمان داستان فیلم بعدی‌اش ممکن است زن باشد چرا که وقت آن رسیده «در مورد چیزهایی بنویسیم که نمی‌شناسیم.»

ویور اضافه کرده بود که فیلم جدید شریدر دو نقش عالی را به او و «کویینتسا سوییندل» بخشیده است: «فوراً علاقه‌مند شدم؛ پل یک غول است. هرچند نقش‌های شگفت‌انگیزی برای زنان نوشته، اما بخش‌هایی از این نقش را برای من نوشت. و من از فیلمنامه متحیر شدم. به‌شدت اسرارآمیز است، و من را شگفت‌زده کرد. شخصیت من در فیلم که نورما نام دارد، نفس من را بند آورد، هرگز با چنین شخصیتی روبرو نشده بودم.»

«استاد باغبان» ۱۹ مه اکران خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید