news-background
news-background

رکوردشکنی قسمت اول از فصل دوم سریال Yellowjackets در شوتایم

اپیزود اول از فصل دوم «یلوجکتس» ۲ میلیون بیننده داشته است.

شوتایم اعلام کرده است که میزان بیننده قسمت اول از فصل دوم سریال «یلوجکتس» (Yellowjackets) در ۱۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

اپیزود آغازین فصل دوم این مجموعه که یکشنبه شب این هفته پخش شد در تمامی پلتفرم‌های شوتایم ۲ میلیون بیننده داشته است. مقایسه آمار بینندگان فصل‌های اول و دوم این سریال به سادگی امکان‌پذیر نیست چرا که داده‌ّای مشابهی برای فصل اول منتشر نشد. قسمت پایانی فصل اول «یلوجتکس» با این حال ۱.۳ میلیون بیننده داشت.

فصل اول «یلوجکتس» از «راتن تومیتوز» امتیاز ۱۰۰ درصد دریافت کرد و نامزد هفت جایزه امی شد. آن فصل به صورت میانگین در هر اپیزود ۵ میلیون بیننده هفتگی داشت که برای یک سریال جدید در شش سال گذشته سابقه نداشت. با پخش فصل دوم، «یلوجکتس» حالا بالاتر از «دکستر: خون تازه» (Dexter: New Blood) پربیننده‌ترین سریال شوتایم در پلتفرم‌های دیجیتال نامیده می‌شود.

این درام ترسناک به نویسندگی «اشلی لایل» و «بارت نیکرسون» داستان‌هایی در دو بازه زمانی روایت می‌کند. یکی پس از سانحه یک سقوط هواپیما، وقتی اعضای یک تیم فوتبال دختران باید برای بقا تلاش کنند؛ و دیگری در سنین بزرگسالی آن‌ها، وقتی که با آسیب روحی ناشی از آن سانحه دست به گریبانند.

«ملانی لینسکی»، «الایجا وود»، «جولیت لوییس» نامزد اسکار و امی، «کریستینا ریچی» نامزد امی، «تانی سایپرس»، «سوفی نلیس»، «جزمین ساوی براون»، «سوفی تاچر»، «سامانتا هانراتی»، «کورتنی ایتون»، «لیو هیوسون»، «استیون کروگر»، «وارن کول» و «کوین آلوز» بازیگران فصل دوم خواهند بود. «لورن امبروز» (Servant) و «سایمون کسل» (Obi-Wan Kenobi)‌ به عنوان بازیگران جدید به سریال اضافه شده‌اند.

«یلوجکتس» به صورت زودهنگام سفارش ساخت فصل سوم را دریافت کرده است. پخش فصل دوم از ۲۴ مارس در شوتایم آغاز شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید