news-background
news-background

تریلر فیلم Chevalier: کلوین هریسون جونیور در نقش آهنگساز افسانه‌ای

«شوالیه» در ماه آوریل اکران خواهد شد.

اولین تریلر فیلم «شوالیه» (Chevalier) با بازی «کلوین هریسون جونیور» رونمایی شد. این درام بیوگرافی به کارگردانی «استیون ویلیامز» و نویسندگی «استفانی رابینسون» بر اساس زندگی «جوزف بولونی شوالیه دو سن جورج» موسیقیدان فرانسوی-کارائیبی ساخته شده است.

«شوالیه» اولین بار سپتامبر سال ۲۰۲۲ در جشنواره تورنتو اکران شد اما تا ماه آوریل در سینماهای ایالت متحده اکران نخواهد شد. «سامارا ویوینگ» در نقش «ماری-ژوزفین دو مونتالمبر»، «لوسی بوینتون» در نقش «ماری آنتوانت»، «مارتون چوکاس» در نقش «مارک رنه» مارکی دومونتالمبر، ، «الکس فیتزالان» در نقش «لویی فیلیپ دوم» دوک اورلئان، «مینی درایور» در نقش «ماری-مادلین گیمار» از جمله دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.

این فیلم در حال حاضر از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۵ درصد بر اساس ۱۹ نقد را دریافت کرده است. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ز ۹۵ درصد بر اساس ۱۹ نقد را دریافت کرده است. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌منتقد «فیلم تریت» می‌نویسد: ««شوالیه» برای مخاطب معاصر و با حساسیت‌های مدرن نوشته شده و اهمیت زیادی به رئالیسم نمی‌دهد.» منتقد «کریتیکس نوتبوک» می‌نویسد: «فیلمی زیبا و دردناک است که برای همخوانی با درام شدیدش به بازیگری اندکی بهتر نیازمند بود. «شوالیه» به رغم نواقصش ارزش دیدن دارد و بیننده را با پایانش غافلگیر می‌کند.»

فیلم «شوالیه» ۲۱ آوریل در سالن‌های سینمای آمریکا اکران خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید