news-background
news-background

کامرون کرو فیلم بیوگرافی جونی میچل را می‌سازد

کرو از دو سال قبل در حال نگارش فیلم بیوگرافی «جونی میچل» است.

«کامرون کرو» در سال ۲۰۰۰ وقتی «رولینگ استون» مصاحبه او با «جونی میچل» از سال ۱۹۷۹ را بازنشر می‌کرد نوشته بود: «هر ژورنالیستی فهرستی از سوژه‌های رؤیایی برای مصاحبه دارد. فهرست من «ماروین گی»، «نیل یانگ» و «جونی میچل» بود. هیچ‌وقت فرصت مصاحبه با «ماروین گی» را به دست نیاوردم، اما «جونی میچل» استقبال کرد. آخرین گزارش من که روی جلد مجله آمد، و هنوز مصاحبه محبوب من است.»

این هفته گزارش شد که کرو باز هم به سراغ میچل رفته تا زندگی این خواننده را به یک فیلم تبدیل کند. این کارگردان برنده اسکار از سال ۲۰۱۶ وقتی کمدی «جاده‌ای‌ها» (Roadies) را پس از یک فصل در شوتایم کنسل‌شده دید، از فیلمسازی فاصله گرفت اما «اباو د لاین» گزارش داده است که او قرار است فیلمی در مورد «جونی میچل» بنویسد و کارگردانی کند. این فیلم از دو سال قبل در دست ساخت بوده است.

این فیلم یک بیوگرافی مرسوم یا یک مستند نخواهد بود و در عوض یک اتوبیوگرافی و پروژه‌ای شخصی برای کرو است. او مقدمه تولید این فیلم که به «تقریباً معروف» (Almost Famous) تشبیه شده را در حین پاندمی چیده است.

از بازیگران فیلم جزئیاتی در دست نیست اما کرو با بازیگران سرشناسی چون «اسکارلت جوهانسن» و «مت دیمون» (We Bought a Zoo)، «بردلی کوپر» و «اما استون» (Aloha) و «تام کروز» (Vanilla Sky) را دارد. «کیت هادسون» و «فرانسیس مک‌دورمند» برای «تقریباً معروف» نامزد اسکار و «کامرون دیاز» برای «آسمان وانیلی» برنده گلدن گلوب و نامزد «اتحادیه بازیگران» شدند.

«آلوها» آخرین فیلم بلند کرو در مقام کارگردان در سال ۲۰۱۵ موفق به یافتن مخاطبین خود نشد، اما فیلم «جری مگوایر» او ۲۷۳ میلیون دلار و «آسمان وانیلی» ۲۰۰ میلیون دلار فروخته‌اند. حتی فیلم «باغ‌وحش خریدیم» این فیلمساز اهل کالیفرنیا پس از افتتاحیه ۹ میلیون دلاری در نهایت فروش جهانی ۱۲۰ میلیون دلاری را ثبت کرد.

میچل را یکی از تأثیرگذارترین خوانندگان فولک دنیا و یکی از بهترین ترانه‌سرایان تاریخ می‌دانند. او خوانندگی را از کلوب‌های شبانه تورنتو در دهه ۱۹۶۵ آغاز کرد و تراه‌هایی به‌یادماندمی مانند «تاکسی زرد بزرگ» (Big Yellow Taxi) و «حالا از هر دو سو» (Both Sides Now) را آفرید. «بلو» (Blue) میچل که در سال ۱۹۷۱ عرضه شد سومین آلبوم برتر تاریخ از نگاه مجله «رولینگ استون» نامیده شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید