news-background
news-background

مت دیمون و بن افلک سال‌ها حساب بانکی مشترکی داشته‌اند

افلک و دیمون به تازگی در «ایر» همکاری کرده‌اند.

«بن افلک» و «مت دیمون» دوستانی قدیمی‌اند که با «ویل هانتینگ خوب» (Good Will Hunting) برنده اسکار شده‌اند. این دو که اخیراً در فیلم «ایر» (Air) همکاری دیگری داشته‌اند، در پادکست «بیل سیمونز» فاش کرده‌اند که اواخر دهه ۱۹۸۰ وقتی بازیگرانی جویای نام بودند حساب بانکی مشترکی داشته‌اند.

دیمون می‌گوید: «غیرعادی بود، اما برای تست‌های بازیگری به آن پول احتیاج داشتیم.» افلک اضافه می‌کند: «می‌خواستیم به یکدیگر کمک کنیم و کنار هم باشیم. فکر می‌کردیم: «تو تنها نیستی. من تنها نیستم. بیا با هم انجامش دهیم.»»

دیمون توضیح می‌دهد که وقتی یکی از آن‌ها نقشی به دست می‌آورد، دستمزدش به آن حساب بانکی واریز می‌شد: «مادامی که یکی از ما نقشی به دست می‌آوردیم می‌دانستیم که نیروی ما از بین نخواهد رفت. پس از «جرانیمو» (Geronimo) در سال ۱۹۹۲ شاید ۳۵ هزار دلار در بانک داشتم. فکر می‌کردم: «تا یک سال مشکلی نخواهم داشت.»»

دیمون ادامه می‌دهد:‌ «با آن پول اجازه داشتیم برای تست بازیگری به نیویورک برویم. اجازه داشتیم ۱۰ دلار برای اقامت در جایی و برای بازی‌های ویدیویی برداشت کنیم. در نهایت این اجازه را پیدا کردیم که سعی کنیم آبجو بخریم، اما هیچ‌وقت موفق نشدیم.»

افلک در بخش دیگری از پادکست در مورد دیمون می‌گوید: «عاشق همکاری با این مرد هستم. عاشق وقت گذراندن با او هستم.»

فیلم «ایر» افلک و دیمون به تازگی در جشنواره «جنوب از جنوب غربی» (SXSW) اکران شده است. این فیلم تلاش نایکی برای امضای قرارداد با «مایکل جردن» جوان را به تصویر می‌کشد. «وایولا دیویس»، «جیسون بیتمن» و «کریس تاکر» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید