news-background
news-background

لغو مرموز اکران فیلم Winnie the Pooh: Blood and Honey در هنگ کنگ دو روز پیش از موعد

اکران فیلم «خون و عسل» در هنگ کنگ لغو شد.

نمایش فیلم ترسناک «وینی د پو: خون و عسل» (Winnie the Pooh: Blood and Honey) در هنگ کنگ دو روز پیش از موعد به شکل مرموزی لغو شد.

کمپانی پخش‌کننده فیلم (VII Pillars Entertainment) در شبکه‌های اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام اعلام کرده است که در «کمال تأسف» این فیلم طبق برنامه در تاریخ ۲۳ مارس اکران نخواهد شد. پس از این اطلاعیه کوتاه، جزئیات بیشتری در مورد علت این تصمیم منتشر نشده است.

«گاردین» گمانه‌زنی می‌کند که لغو ناگهانی فیلم ممکن است به حساسیت‌هایی که روی شخصیت «پو» در چین وجود دارد مرتبط باشد. در سال‌های اخیر، این شخصیت که اولین بار در سال ۱۹۲۶ در آثار «آلن الکساندر میلن» معرفی شد، به رئیس جمهور چین تشبیه می‌شود. این مقایسه در سال ۲۰۱۳ آغاز شد وقتی که «شی جین پینگ» با همتایش «باراک اوباما» ملاقات کرد و برخی این دو را به رویارویی «پو» و «تایگر» شبیه دانستند.

هنگ کنگ پخش و نمایش فیلم‌هایی را ممنوع کرده است که فعالیت‌های تهدیدکننده «امنیت ملی» را به خطر می‌اندازند، و تشویق و یا تکریم می‌کنند. پکن این قانون را در سال ۲۰۲۰ و در پی شکل‌گیری اعتراضات ضد-دولتی در هنگ کنگ تنظم کرد.

«رایس واترفیلد» کارگردان «خون و عسل» و دیگر سازندگان «خون و عسل» پس از استقبال مخاطبین اعلام کردند که آماده می‌شوند تا فیلم کلاسیک «بامبی» (Bambi) را هم وارد ژانر وحشت کنند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید