news-background
news-background

هیو گرنت: عوعوی سگ از خوانندگی درو بریمور بهتر است

گرنت یک بار دیگر تعارف را کنار گذاشت.

«هیو گرنت» می‌گوید صدای عوعوی سگ بهتر از خوانندگی همبازی‌اش «درو بریمور» در «موسیقی و شعر» (Music and Lyrics) است. این بازیگر ۶۲ ساله در سال ۲۰۰۷ نقش خواننده‌ای به نام «الکس فلچر» را در مقابل بریمور ۴۸ ساله در نقش «سوفی فیشر» بازی کرد که به نوشتن اشعار برای خواننده کمک رساند.

گرنت در مصاحبه با مجله «وایرد» به این پرسش پاسخ می‌دهد که آیا او واقعاً در فیلم «موسیقی و شعر» آواز می‌خواند یا نه. او می‌گوید در فیلم آواز می‌خواند اما بدون کمک دیگران موفق نمی‌شده است.

گرنت می‌گوید:‌ «بله، می‌خوانم، اما صدای من به شکلی باورنکردنی اتو-تون شده است. راستش این‌طور نیست – فقط کمی اتو-تون شده، اما نه به اندازه بعضی‌ها. «درو بریمور» در آن فیلم با من بود و فکر نمی‌کنم ناراحت شود اگر بگویم خوانندگی او وحشتناک است. صدای عوعوی سگ‌هایی را شنیده‌ام که از خوانندگی او بهتر بودند.» او اضافه می‌کند که صدای بریمور پس تنظیم رایانه‌ای از صدای خودش بهتر شده است.

بریمور در اینستاگرام با انتشار ویدیویی از خودش در حال خوانندگی به این مصاحبه گرنت واکنش نشان داده است. ا در پایان ویدیو می‌گوید: «هیو، برت، هوبرت، این برای شما بود.»

این هفته مصاحبه گرنت روی فرش قرمز مراسم اهدای جوایز اسکار با «اشلی گراهام» جنجالی شده بود. پرسش و پاسخ ناشیانه این دو را بسیاری از بینندگان «زشت‌ترین لحظه» اسکار پس از سیلی «ویل اسمیت» به «کریس راک» در مراسم سال گذشته نامیدند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید