news-background
news-background

انتقاد پیرس مورگان از پوشش سلبریتی‌ها در اسکار: مثل استریپرها لباس نپوشید

مورگان از لباس سلبریتی‌ها روی فرش شامپاینی اسکار خشمگین شده است.

«پیرس مورگان» از پوشش سلبریتی‌ها در مراسم اسکار نود و پنجم (Academy Awards 2023) راضی نیست. این مجری بریتانیایی ۵۷ ساله سلبریتی‌های این نسل را با ستارگان هالیوود در سال‌های دورتر مقایسه می‌کند.

مورگان در برنامه «پیرس مورگان سانسور نشده» (Piers Morgan Uncensored) می‌گوید سلبریتی‌ها در افترپارتی «ونیتی فر» برای مراسم اسکار بیش از حد برهنه شده‌اند: «اسکار قرار نیست در مورد چنین مسائلی باشد، جذابیت این‌گونه لباس پوشیدن در چیست؟ مثل مشتی استریپر شده‌اند. در ضمن، من هیچ مشکلی با استریپرها ندارم اما در مراسم اسکار نه.»

او سپس یادی می‌کند از ایام قدیم: «به اسکار دهه پنجاه نگاه کنید. حال و هوایی کاملاً متفاوت دارد. جذابیت ستارگان قدیم این بود که آن‌ها نیازی به جلب توجه نداشتند. امروز به نظر می‌رسد که می‌گویند به بدن برهنه من نگاه کنید، استعداد و دلربایی و زیبایی من را نبینید.»

مورگان «امیلی راتایکوفسکی» مدل و بازیگر آمریکایی را هدف می‌گیرد و ادعا می کند که او حتی نباید به این مراسم دعوت می‌شده است: ««امیلی راتایکوفسکی» آن‌جا چه می‌کند؟ چگونه صلاحیت این را پیدا کرده که به ضیافت اسکار نزدیک شود؟»‌ او اضافه می‌کند: «مثل «کیم کارداشیان» یا چنین چیزی است – مسخره!»

افترپارتی «ونیتی فر» در بورلی هیلز و پس از درخشش فیلم «همه‌چیز همه‌جا به یکباره» (Everything Everywhere All at Once) برگزار شد. فرش مراسم اسکار امسال برای اولین بار در شصت سال گذشته به جای قرمز به رنگ شامپاین بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید