news-background
news-background

فیلم رمانتیک Paris Paramount نانسی مایرز به خاطر بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری در نتفلیکس کنسل شد

پروژه پرخرج ماریزر در نتفلیکس کنسل شده است.

هفته پیش گزارش شد که «نانسی مایرز» برای یک فیلم پرستاره با نتفلیکس در حال مذاکره است اما روز گذشته کنسل شدن این پروژه در این پلتفرم به خاطر بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری‌اش به تأیید رسید.

منابع نزدیک به پروژه می‌گویند نتفلیکس بودجه این فیلم را ۱۳۰ میلیون دلار تعیین کرده اما کارگردان «تعطیلات» (The Holiday) و «کارآموز» (The Intern) برای بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری می‌جنگیده در حالی که تمایل داشته ۸۰ میلیون دلار آن را به بخش‌های «فوق خطی» از جمله طراحی صحنه اختصاص دهد. «اسکارلت جوهانسن»، «مایکل فاسبندر»، «پنه لوپه کروز»، و «اوون ویلسون» قرار است در این فیلم نقش‌آفرینی کنند.

در خلاصه داستان این فیلم که در حال حاضر «پاریس پارامونت» (Paris Paramount) نامیده شده، آمده است: «پورتر نش، نویسنده-کارگردان جوان و با استعداد و رجی پتی‌پیس تهیه‌کننده جوان و نابغه، شروعی رؤیایی در هالیوود دارند: ملاقات می‌کنند، به سرعت عاشق می‌شوند و فیلم‌های موفقی با یکدیگر می‌سازند. دیری نمی‌گذرد که عشقشان محو می‌شود و آن‌ها راه جدایی در پیش می‌گیرند، اما وقتی که فرصت شغلی عالی دیگری پیش می‌آید، خود را در پروژه‌ای جدید با ریسک‌های بالا و دو ستاره بی‌ثبات که ممکن است آن‌ها را به چالش بکشند، همکاری می‌کنند.»

سرنوشت پروژه در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته اما همکاری مایرز با استودیوهایی چون اپل که بودجه بیش از ۲۰۰ میلیون دلاری «قاتلین ماه گل» (Killers of the Flower Moon) را برای «مارتین اسکورسیزی» تأمین کرده دور از انتظار نیست.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید