news-background
news-background

دنزل واشینگتن و اسپایک لی مسابقه لس‌آنجلس لیکرز را به اسکار ۲۰۲۳ ترجیح دادند

واشینگتن و لی مسابقه تیم بسکتبال لیکرز را از نزدیک تماشا کردند.

یکشنبه این هفته لس‌آنجلس محل برگزاری رویداد اسکار نود و پنجم (Academy Awards 2023) بود اما در ورزشگاه کریپتو آرنای همین شهر مسابقه بسکتبال لس‌آنجل لیکرز و نیویورک نیکس نیز برگزار می‌شد. بسیاری از ستارگان «بزرگ‌ترین شب هالیوود» را برای تماشا انتخاب کردند به جز دو نام بزرگ از دنیای سینما که به ورزشگاه کریپتو رفتند تا بازی بسکتبال را از نزدیک ببینند.

«دنزل واشینگتن» و «اسپایک لی» در شبی که نامزد هیچ اسکاری نبودند، دلیلی برای تماشای این رویداد ندیده‌اند و در ورزشگاه کنار یکدیگر نشستند تا رویارویی تیم بسکتبال لیکرز و نیکس را ببینند.

این در حالی بود که آخرین اپیزود فصل اول سریال «آخرین بازماندگان ما»‌ (The Last of Us) تقریباً به شکل همزمان با اسکار از اچ‌بی‌او پخش می‌شد و گروه دیگری از مخاطبین را برای تماشای محتوا در این یکشنبه شب به چالش کشید.

کارگردان ۶۵ ساله «کار درست را انجام بده» (Do the Right Thing) فوریه سال ۲۰۱۹ با فیلم «بلکککلنزمن» (BlackKklansman) برنده اسکار شد و روی صحنه در لحظه‌ای به‌یادماندنی در آغوش «ساموئل ال. جکسون» پرید. او اکتبر سال ۲۰۱۸ در مصاحبه با پادکست «ورایتی» گفته بود: «پس از اتفاقی که برای فیلم «کار درست را انجام بده» روی داد، باید همه چیز را فراموش می‌کردم و به خود می‌قبولاندم که آثار بزرگ به مراسم اهدای جوایز جایی ندارند.»

واشینگتن ۶۸ ساله دو جایزه اسکار برای «روز تعلیم» (Training Day) و «افتخار» (Glory) در کارنامه دارد و سال گذشته برای «تراژدی مکبث» (The Tragedy of Macbeth) نامزد اسکار بازیگر مرد نقش اول شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ ۲۲:۴۶

چیز خاصی از دست ندادن البته اسپایک لی کلا یه پا حاتمی کیابرای خودش همیشه طلبکاره

نمایش اسپویل