news-background
news-background

اسکار به پل سوروینو، آن هیش و بازیگر فیلم نامزد اسکار Triangle of Sadness ادای احترام نکرد

یاد بعضی از درگذشتگان سال ۲۰۲۲ در مراسم اسکار گرامی داشته نشد.

بینندگان مراسم اسکار نود و پنجم (Academy Awards 2023) از اینکه دیدن آکادمی بعضی از درگذشتگان سال ۲۰۲۲ را فراموش کرده مأیوس شدند. اسکار به رسم هر سال ویدیویی به احترام درگذشتگان پخش می‌کند اما در مونتاژ امسال با مقدمه پراحساس «جان تراولتا» نام برخی از بازیگران از جمله «آن هیش» و «پل سوروینو» دیده نشد. تراولتا به «الیویا نیوتن جان» همبازی‌اش در «گریس» (Grease) که در ماه آگست از دنیا رفت ادای احترام کرد.

«آن هیش» که پس از یک سانحه رانندگی در ۵۳ سالگی درگذشت، یکی از بازیگران فراموش شده بود. او سابقه بازی در فیلم‌های «دانی براسکو» (Donnie Brasco)، «می‌دانم تابستان پیش چه کردی» (I Know What You Did Last Summer)، «شش روز هفت شب» (Six Days Seven Nights) و سریال‌های «اوروود» (Everwood) و «شوی مایکل جی. فاکس» (The Michael J. Fox Show) را دارد.

«پل سوروینو» بازیگر فیلم «رفقای خوب» (Goodfellas) نیز که در ماه ژوئیه از دنیا رفت در مونتاژ اسکار دیده نشد. او در طول پنج دهه فعالیت هنری سابقه بازی در فیلم «قمارباز» (The Gambler) «جیمز کان» در سال ۱۹۷۴، و «رومئو و ژولیت» (Romeo and Juliet) «باز لورمن» را داشت و در «نیکسون» (Nixon) «الیور استون» نقش «هنری کیسینجر» را بازی کرده بود.

«چارلبی دین» بازیگر و مدل اهل آفریقای جنوبی که امسال در «مثلث غم» (Triangle Of Sadness) دیده شده بود، نام فراموش‌شده دیگر اسکار این دوره بود. او پس از ابتلا به یک مسمومیت در ۳۲ سالگی درگذشت. «مثلث غم» امسال در بخش بهترین فیلم نامزد اسکار بود.

این غفلت‌ها با اعتراض بینندگان در شبکه‌های اجتماعی همراه بود. یکی از آن‌‌ها می‌نویسد: «می‌دانم که وقت کمی وجود دارد اما خیلی از اسامی از قلم افتادند.» دیگری می‌نویسد:‌ ««تام سایزمور»، «پل سوروینو»، «آن هیش» و دیگران را در بخش «یادبود» قرار نداده‌اند؟ یعنی چه؟! سایزمور حتی به فهرست درگذشتگان در وبسایت آکادمی راه پیدا نکرده. او بازیگر خیلی خوبی بود و سزاوار تقدیر.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید