news-background
news-background

اسکار ۲۰۲۳: پاسخ «زیبای» ملاله یوسف‌زی به پرسش جیمی کیمل در مورد هری استایلز و کریس پاین

بینندگان اسکار از پاسخ «ملاله یوسف‌زی» به پرسش مجری ستایش کردند.

«جیمی کیمل» در مراسم اسکار نود و پنجم (Academy Awards 2023) نظر «ملاله یوسف‌زی» برنده جایزه نوبل را در مورد آب دهان «هری استایلز» به «کریس پاین» در جشنواره ونیز جویا شد. پاسخ یوسف‌زی تحسین بینندگان را برانگیخت.

در مراسم افتتاحیه فیلم «نگران نباش عزیزم» (Don’t Worry Darling) در جشنواره ونیز، ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد استایلز به هم‌بازی‌اش پاین آب دهان می‌اندازد. پاین و استایلز این ادعا که «اسپیت‌گیت» نامیده می‌شود را تکذیب کرده‌اند.

کیمل در بخشی از مراسم می‌گوید: «به عنوان جوان‌ترین برنده جایزه نوبل تاریخ، می‌خواستم بدانم به نظر شما آیا «هری استایلز» روی «کریس پاین» آب دهان انداخت؟»

در حالی که مخاطبین خنده‌کنان آماده شنیدن پاسخ می‌شدند، یوسف‌زی پس از درنگی گفت: «فقط در مورد صلح حرف می‌زنم.» کیمل به سرعت واکنش نشان می‌دهد:‌ «می‌دانید، برای همین است که شما ملاله شده‌اید و نه هیچ کس دیگر.»

هرچند بسیاری از بینندگان از این پرسش کیمل انتقاد کردند، اما بسیاری پاسخ یوسف‌زی را ستودند. یکی از آن‌ها می‌نویسد: «ملاله، یک قهرمان واقعی، در اسکار حضور پیدا کرد در حالی که اتفاقاً زیبا هم به نظر می‌رسید و باید با این مرد کنار می‌آمد.»

دیگری می‌نویسد: «سؤال خوبی نبود، اما ملاله پاسخ زیبایی داد.» یک بیننده دیگر می‌نویسد: «چقدر چندش‌آور بود. لیاقت ملاله بیش از این‌هاست.»

کیمل در بخش‌های دیگری از مراسم با سیلی «ویل اسمیت» به «کریس راک»، شکست تجاری فیلم «بابل» و عداوتش با «مت دیمون» شوخی کرد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید