news-background
news-background

پن بجلی: سریال You باید با فصل پنجم به پایان برسد

بجلی می‌گوید پربیننده بودن سریال دلیلی برای ادامه دادنش نیست.

«پن بجلی» در مصاحبه با «ایندی‌وایر» می‌گوید آماده وداع با شخصیت «جو گلدبرگ» است و تمایل دارد سریال «تو» (You) با فصل پنجم در نتفلیکس به پایان برسد. گلدبرگ در فصل چهارم به همراه کیت با بازی «شارلوت ریچی» به نیویورک بازگشته است.

بجلی می‌گوید: «احساس می‌کنم که باید یک فصل دیگر بسازیم. احساس می‌کنم که جو سزاوار آنچه برای او پیش خواهد آمد است، و او حالا باید بیشتر سقوط کند چون این همه قدرت و ثروت دارد. اما البته، به نظر من بستگی ندارد. نمی‌دانم چه خواهد شد. اما از نظر من، با این مفهوم و این شخصیت، همیشه می‌خواستیم پاسخ‌گو باشیم و سریالی نیست که بتوانیم ادامه‌اش دهیم به این دلیل که پربیننده است.»

او اضافه می‌کند:‌ «می‌دانم که پدید‌آورندگان سریال فصل بعد را در صورتی که می‌دانستند ساخته می‌شود آخرین فصل در ذهن داشته‌اند. و احتمالاً پایانی تماشایی خواهد داشت چون احساس می‌کنم پایان این فصل اتفاقی طراحی شده.»

بجلی می‌گوید:‌ «این سریال همواره قرار بود کلیشه‌های سمی و پنهان در مورد عشق و روابط را وارونه کند، یا به شکلی آن‌ها را تا فرجام آزاردهنده‌شان دنبال کند، و آن‌ها را به طریقی که هم لذت‌بخش است و هم آزاردهنده بازگرداند.»

او در مورد فصل پنجم می‌گوید: «فکر می‌کنم در این فصل متوجه می‌شوید که هیچ کس دیگری اهمیت ندارد. متوجه می‌شوید که او مهم است. فکر می‌کنم شما را به این تعریف می‌رساند که «من چه کسی هستم و چه می‌خواهم، و آیا می‌توانم تغییر کنم؟ آیا ممکن است؟ من چه کرده‌ام؟» شاید در پایان به اینجا برسیم.»

بجلی ادامه می‌دهد:‌ «جو حالا قدرتمند است. شرایطی وجود دارد که پیش از این وجود نداشته. در واقع تغییری عمیق‌تر است. به شکلی فکر نمی‌کنید که او خوشحال است. واقعاً حس وحشتناکی است. به شکلی بازتاب واقعیت است، تا وقتی که فکر نکنید جو برنده می‌شود. مردی را می‌بینید که هرچه خواسته به دست آورده اما می‌دانید که این وحشتناک است. این به نظر من یک داستانسرایی معنوی است.»

بجلی پیش‌تر در مصاحبه با پادکست «هپی سد کانفیوزد» فاش کرده بود که با نتفلیکس قراردادی شش ساله دارد. او در مصاحبه دیگری با «اینترتینمنت تونایت» گفته است که «گرگ برلانتی» تهیه‌کننده سریال پایانی به او پیشنهاد کرده که به نظرش «درخشان» است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید