news-background
news-background

نتفلیکس اشتباه کریس راک در استند-آپ Selective Outrage را حذف کرد

راک در این استند-آپ ارجاع غلطی به فیلم‌های «ویل اسمیت» می‌دهد.

اولین استند-آپ زنده تاریخ نتفلیکس ویرایش شد. کمتر از یک هفته پس از پخش زنده استند-آپ «بی‌حرمتی گزینشی» (Selective Outrage) «کریس راک»، اشتباه کمدین حذف شده است.

در این استند-آپ، راک از خصومت دیرینه‌اش با «ویل اسمیت» و «جیدا پینکت اسمیت» می‌گوید. او مراسم اسکار سال ۲۰۱۶ را به یاد می‌آورد، وقتی که پینکت اسمیت از او درخواست کرده بود در حمایت از سیاهانی که نامزد اسکار نشده‌اند، از اجرای مراسم کناره‌گیری کند اما راک نپذیرفته و در ابتدای آن رویداد با این خواسته بازیگر شوخی نه‌چندان خوشایندی کرده بود.

راک در «بی‌حرمتی گزینشی» مدعی شده بود که پینکت اسمیت از نامزد نشدن همسرش برای فیلم «ضربه مغزی» (Concussion) ناراحت است و از او خواسته به این دلیل مجری اسکار نشود. اما راک به جای «ضربه مغزی» از فیلم «آزادی» (Emancipation) اسمیت نام می‌برد که پاییز امسال اکران شده است.

راک روی صحنه گفت: «سال‌ها قبل همسرش گفته بود باید از اسکار کناره‌‌گیری کنم – من نباید مجری اسکرا می‌شدم چون همسر او برای «آزادی» نامزد اسکار نشده بود، بزرگ‌ترین مزخرف عالم! نه، فیلم «آزادی» نه. شوخی را خراب کردم.»

این شوخی از نسخه ضبط شده استند-آپ در نتفلیکس حذف شده است. راک اضافه می‌کند: «این اتفاقی بود که افتاد. هیچ‌کس به این هرزه ایراد نمی‌گیرد. او این ماجرای لعنتی را شروع کرد. هیچ‌کس از او انتقاد نمی‌کند. هیچ‌کس در آن زمان انتقاد نمی‌کرد. او به من که مردی بالغ بودم گفت باید از شغلم کناره‌گیری کنم چون همسر او برای فیلم «ضربه مغزی» نامزد اسکار نشده، و بعد این کاکاسیاه من را ضربه مغزی کرد، می‌فهمید؟ این چه وضعی است، مرد؟»

استند-آپ «بی‌حرمتی گزینشی» پس از یک روز در رده هفتم پربیننده‌ترین عناوین نتفلیکس در ایالات متحده قرار گرفته است با این حال بسیاری از منتقدین از آن استقبال نکرده‌اند. منتقد «ایندی‌وایر» به این اجرا نمره C- می‌دهد و می‌نویسد: «به‌هیچ‌وجه ساخته نشده تا ماندگار شود. نیمی از شوخی‌ها پیش از آنکه او به پایانشان ببرد منسوخ شده بودند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید