news-background
news-background

تاریخ پخش استند-آپ زنده Chris Rock: Selective Outrage از نتفلیکس اعلام شد

پلتفرم نتفلیکس که استریم محتوا را دگرگون کرد، با همکاری یک کمدین آشنا وارد عرصه استریم زنده می‌شود. پیش‌تر گزارش شده بود که راک اولین کمدینی خواهد بود که برای یک اجرای کمدی به صورت زنده در نتفلیکس روی صحنه می‌رود.

عنوان این استند-آپ «کریس راک: بیداد گزینشی» (Chris Rock: Selective Outrage) نام گرفته و ۴ مارس از بالتیمور پخش خواهد شد. این اولین رویداد زنده تاریخ نتفلیکس است.

راک در یک سال گذشته و پس از حواشی اسکار نود و چهارم به یک کمدین پرحاشیه تبدیل شد. او خوش‌دلانه روی صحنه اسکار آمد و پیش از معرفی برنده جایزه بهترین مستند، فرصت را غنیمت شمرد و با سر تراشیده «جیدا پینکت اسمیت» شوخی کرد. «ویل اسمیت» این شوخی را تحمل نکرد و روی صحنه به کمدین سیلی زد. راک لحظاتی سردرگم بود و وقتی سعی کرد توضیح دهد که حرف‌های او «فقط یک شوخی» بوده، با واکنش خشمگینانه اسمیت با الفاظ رکیک روبرو شد. اسمیت دقایقی بعد دوباره روی صحنه آمد تا این بار جایزه اسکار بهترین بازیگری را برای «شاه ریچارد» دریافت کند. او با چشمان اشکبار سخنرانی کرد اما در اظهاراتش اثری از عذرخواهی دیده نمی‌شد. اسمیت که مدتی بعد برای ۱۰ سال از تمامی مراسم مرتبط با آکادمی محروم شد، چندی پیش با انتشار یک ویدیوی طولانی از راک عذرخواهی کرد.

«کریس راک» که در سال ۲۰۲۰ سریال «فارگو» (Fargo) را در تلویزیون داشته، چند بار به شکل مبهم به حادثه اسکار واکنش نشان داد تا اینکه در در فستیوال «نتفلیکس شوخی است» (Netflix is a Joke) در کنار «دیو شپل» دیگر کمدین جنجالی روی صحنه رفت و گفت: «آیا آن سیلی لعنتی درد داشت؟ البته که درد داشت. حرامزده به خاطر یک شوخی مزخرف به من سیلی زد، به خاطر مؤدبانه‌ترین شوخی عمرم.» راک اضافه می‌کند که یک روز پس از مراسم اسکار اجراهای استند-آپ را ادامه داده و خودش را یک قربانی ندانسته است.»

نتفلیکس رویداد «نتفلیکس شوخی است» آینده را در ماه آوریل به لس‌آنجلس می‌برد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید