news-background
news-background

فیبی والر-بریج: فیلم جیمز باند من کمی زن‌ستیز خواهد بود

والر-بریج یکی از نویسندگان «وقتی برای مردن نیست»‌ بوده است.

[حاوی اسپویلر از فیلم «وقتی برای مردن نیست»]

«فیبی والر-بریج» می‌گوید بازنویسی فیلمنامه «وقتی برای مردن نیست» (No Time To Die) از چندگانه «جیمز باند» باعث شده درک بهتری از برداشت خودش از شخصیت «۰۰۷» داشته باشد.

نویسنده و بازیگر برنده امی «فلیبگ» (Fleabag) استخدام شد تا شخصیت‌های زن فیلم را «قوی‌تر» کند. با این حال، او در مسترکلاسی در هیمارکت تئاتر لندن می‌گوید برای آن فیلم آمادگی زیادی نداشته است.

والر-بریج می‌گوید: «طبیعتاً باید تحقیقات زیادی در مورد باند می‌کردم اما نکردم. تکالیفم را خیلی خوب انجام نمی‌دهم. این خود گویای مسائل زیادی است. گاهی وقتی می‌گویید: «این نبوغ‌آمیز است» و آن‌ها می‌گویند: «دفعه بعد»، ناامیدکننده می‌شود. بازی در زمین کسی دیگر مدتی لذت‌بخش است چرا که درس‌های زیادی یاد می‌گیرید. بدون شک متوجه شدم که فیلم باند من چگونه می‌تواند باشد. یاد گرفتم که فیلم من چقدر می‌تواند اغراق‌شده باشد. در واقع کمی زن‌ستیزانه. دنیل [کریگ] آن شخصیت را بهتر از هر کسی می‌شناسد.»

والر-بریج تأکید می‌کند که مرگ باند در پایان «وقتی برای مردن نیست» تصمیم خود کریگ بوده است نه او در مقام نویسنده: «بدون علم به این موضوع فیلمنامه را خواندم. به من نگفته بودند و وقتی آن را خواندم گفتم: «نه.» خشمگین بودم، بعد فکر کردم: «به جهنم، به هر حال همه من را سرزنش خواهند کرد.» حتماً می‌خواهم در نویسندگی مشارکت کنم.»

والر-بریج به تازگی برای نویسندگی سریال «مهاجم مقبره» (Tomb Raider) آمازون برگزیده شده و امسال در «ایندیانا جونز ۵» (Indiana Jones and the Dial of Destiny) مقابل «هریسون فورد» دیده خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید