news-background
news-background

ریچارد لینکلیتر تا پایان فیلمبرداری Merrily We Go Along هشتاد و یک ساله خواهد بود؛ ۹ مرحله فیلمبرداری در طول ۲۰ سال

کارگردان «پسرانگی» می‌گوید فیلمبرداری فیلم جدیدش ۲۰ سال به طول می‌انجامد.

«ریچارد لینکلیتر» نزدیک به سه سال قبل اعلام کرد که پروژه‌ای حتی جاه‌طلبانه‌تر از «پسرانگی» (Boyhood) خواهد ساخت. این فیلم اقتباسی خواهد بود از «با شادمانی چرخ می‌زنیم» (Merrily We Roll Along) «استیون سوندهایم».

تولید «پسرانگی» ۱۲ سال به طول انجامید اما او برای فیلم جدید به مدت ۲۰ سال فیلمبرداری خواهد کرد. این فیلمساز در مصاحبه با «ایندی‌وایر» می‌گوید: «از یک سو، بله [دشوارتر از «پسرانگی» خواهد بود] اما بسیار متفاوت‌اند و فقط از یک فن داستان‌سرایی طولانی استفاده می‌کنند. داستان‌های متفاوتی دارند. اما از طرفی، پرش «پسرانگی» در زمان هر یک سال اتفاق می‌افتد، اما در مورد «با شادمانی» ۹ مرتبه در ۲۰ سال است، یعنی بین هر فیلمبرداری فاصله دو ساله وجود دارد. گاهی دو سال پشت سر هم است اما همه برنامه‌ریزی انجام شده.»

لینکلینتر می‌گوید می‌داند که برخی از هواداران ممکن است تا سال ۲۰۴۰ برای دیدن فیلم زنده نباشند: «احساس من این است که وقتی افراد سالخورده‌تر، شاید ۸۰ ساله، می‌آیند و می‌گویند: «امیدوارم وقتی بیرون می‌آید زنده باشم.» کسی با آن سن ممکن است... می‌دانم که جداول آماری نشان می‌دهند که شما ممکن است فیلم نهایی را تجربه نکنید. اما راستش، خود من هم از جمله این افراد هستم، بنابراین درک می‌کنم. «اعلام شکست نکنید.» همه با آن‌جا می‌رسیم.»

فیلمبرداری «با شادمانی چرخ می‌زنیم» از سه سال قبل آغاز شده و تا ۱۸ سال آینده ادامه دارد. لینکلیتر تا آن زمان ۸۱ ساله خواهد بود.

داستان فیلم در مورد یک آهنگساز برادوی است که زندگی او به واسطه فلش‌بک‌ها به تصویر کشیده می‌شود. «پل مسکال»، «بن پلات» و «بینی فلدستین» از جمله بازیگران این فیلم خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید