news-background
news-background

ویدیویی از جیک جیلنهال در حال فیلمبرداری بازسازی Road House

جیلنهال آماده قهرمانی در «یو‌اف‌سی» است.

«جیک جیلنهال» در یک مسابقه یو‌اف‌سی در حال فیلمبرداری بازسازی  «رود هوس» (Road House) به کارگردانی «داگ لایمن» دیده شده است. این بازیگر ۴۲ ساله در ورزشگاه «تی-موبایل آرنا» در نقش یک مبارز یو‌اف‌سی وارد میدان می‌شود و با رقیبش درگیری فیزیکی پیدا می‌کند.

این بازسازی سرگذشت یک مبارز یو‌اف‌سی سابق به نام «الوود دالتون» با بازی جیلنهال را روایت می‌کند که در یک رستوران مأمور حفظ امنیت و بیرون انداختن اوباش شده اما دیری نمی‌گذرد که متوجه می‌شود همه‌چیز آن‌گونه که به نظر می‌رسد نیست. در ویدیویی که به شبکه‌های اجتماعی راه پیدا کرده جیلنهال مقابل قهرمان میان‌وزنی به نام «جک هریس» با بازی «جی هیرون» قرار می‌گیرد. نسخه اول «رود هوس» در سال ۱۹۸۹ (Road House) عرضه شد و «پاتریک سوویزی» در نقش «جیمز دالتون» بازی کرد که وظیفه رسیدگی به مشکلات یک بار در میزوری را داشت.

در این ویدیو، «دینا وایت» ریاست یو‌اف‌سی به رسم همیشگی دو مبارز را رو در رو می‌کند اما شخصیت جیلنهال به «جک هریس» سیلی می‌زند و سپس می‌گوید: «باورم نمی‌شود که شش هفته برای این لعنتی تمرین کرده‌ام، برای مبارزه با این آشغال. آن کمربند را از همین حالا به من بدهید. زودباش حرامزاده.»

پیش از فیلمبرداری این صحنه «کانر مک‌گرگور» که با این پروژه اولین فیلم بلندش را تجربه می‌کند و بنا بر گزارش‌ «نیوزای‌ای» در این لوکیشن دیده شده است.

مک‌گرگور به جمعیت می‌گوید: «لاس وگاس! چه کسی آماده فردا شب است؟ بزرگ‌ترین مسابقه تاریخ «رود هوس» را داریم، هریس در برابر دالتون یو‌اف‌سی ۲۲۲. همه در این ورزشگاه، بخشی از فیلم من خواهید بود که به زودی بیرون می‌آید و من و جیک جیلنهال در آن بازی کرده‌ایم. با تهیه‌کنندگی «جو سیلور»، حواستان باشد که برای وزن‌کشی تشویق کنید و حالا بیایید شروع کنیم لاس وگاس!»

این ویدیو با واکنش‌های گوناگونی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است. یکی از کاربران توییتر می‌نویسد: «چطور جرأت کرده‌اند یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ را خراب کنند.»

دیگر بازیگران فیلم «بیلی مگنوسن»، «دنیلا ملکیور»، «لوکاس کیج»، «هانا لاو لانیر»، «ترایوس ون وینکل»، «بی.کی. کنان»، «آرتورو کاسترو»، «بو نپ»، و «باب منری» خواهند بود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید