news-background
news-background

جک کسی در ریبوت Crooked Man نقش Hellboy را بازی می‌کند

بازیگر «ددپول» به فیلم «هل‌بوی» پیوست.

«جک کسی» بازیگر فیلم «ددپول ۲» (Deadpool 2) به «هل‌بوی: مرد دغل‌باز» (Hellboy: The Crooked Man) ملحق شد تا «هل‌بوی» یا «پسر جهنمی» را بازی کند. کسی بیشتر با نقش «بلک تام» در «ددپول ۲» و سریال «پنجه‌ها» (Claws) شناخته می‌شد. او سابقه بازی در فیلم «بدون پشیمانی» (Without Remorse) آمازون را دارد و به زودی در «قاتل» (The Killer) نتفلیکس دیده خواهد شد.

«برایان تیلور» که فیلم اکشن «کرانک» (Crank) را در کارنامه دارد کارگردان این فیلم جدید است. فیلمبرداری پروژه تا چند ماه آینده در بلغارستان آغاز خواهد شد.

«مایک مینولا» پدید‌آورنده کامیک‌های «هل‌بوی» برای اولین بار در تاریخ چندگانه به عنوان نویسنده فیلمنامه در تولید فیلم مشارکت می‌کند. این فیلم «هل‌بوی» و یک مأمور بی‌پی‌آر‌دی را در دهه ۱۹۵۰ مناطق دورافتاده اپالاچیا به تصویر می‌کشد. آن‌ها جامعه‌ای کوچک را کشف می‌کنند که در تسخیر ساحرگانی به رهبری یک نیروی شیطانی است.

«هل‌بوی» در سال ۲۰۱۹ (Hellboy) بدون مشارکت «گی‌یرمو دل تورو» و «ران پرلمن» که در دو فیلم همکاری کرده بودند ریبوت شد. «نیل مارشال» برای آن فیلم روی صندلی کارگردانی نشست و «دیوید هاربر» ستاره «چیزهای عجیب» (Stranger Things) نقش اصلی را بازی کرد اما این پروژه که با بودجه ۵۰ میلیون دلاری ساخته شده بود با فروش ۴۴ میلیون دلاری در سراسر دنیا به شکست انجامید.

پرلمن و دل تورو در فیلم‌های «هل‌بوی» (Hellboy) و «هل‌بوی: ارتش طلایی» (Hellboy II: The Golden Army) همکاری کرده بودند که به ترتیب ۹۹.۸ و ۱۶۸ میلیون دلار در سراسر دنیا فروختند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید