news-background
news-background

تاریخ پخش بهترین سریال‌های ماه مارس ۲۰۲۳

در طول یک ماه آینده سریال پربیننده و پرافتخار «وراثت» به پایان می‌رسد در حالی که احتمال پایان کمدی تحسین‌شده «تد لسو» در اپل تی‌وی+ نیز با فصل سوم وجود دارد. آمازون موزیکال «دیزی جونز» را پخش خواهد کرد و دیزنی+ پس از دو سال اپیزودهای جدید «مندلوری» را روی ایر می‌برد. از طرف دیگر «باب اودنکرک» با سریال «هنک خوش‌شانس» به ای‌ام‌سی بازخواهد گشت.

 

مندلوری (The Mandalorian) – فصل سوم

تاریخ پخش: ۱ مارس از دیزنی+

«پدرو پاسکال» پس از سریال پربیننده «آخرین بازماندگان ما» (The Last of Us) با فصل سوم «مندلوری» به تلویزیون بازمی‌گردد. فصل دوم این اسپین‌آف از دنیای «جنگ ستارگان» دسامبر سال ۲۰۲۰ روی ایر رفته بود. «جانکارلو اسپوزیتو»، «کیتی سکاف»، و «کارل ودرز» در نقش‌های قبلی خود بازخواهند گشت و «جان فاورو» و «دیو فیلونی» مانند دو فصل قبل تهیه‌کنندگان فصل سوم خواهند بود. پیش‌تر گزارش شده بود که «کریستفر لوید» ستاره فیلم‌های «بازگشت به آینده» (Back to the Future) یک نقش مهمان در فصل سوم بازی می‌کند.

 

دیزی جونز و گروه سیکس (Daisy Jones & The Six)

تاریخ پخش: ۳ مارس از پرایم ویدیو

«رایلی کیو» نوه «الویس پرسلی» در سریال «دیزی جونز و گروه سیکس» نقش «دیزی جونز» را بازی می‌کند که پس از اظهار تمایل «بیل دان» با بازی «سم کلافلین» به گروه «سیکس» می‌پیوندد. دیگر بازیگران سریال «سوکی واترهوس»، «سباستین چاکن»، «جاش وایتهوس»، «تیموتی الیفانت»، «تام رایت» و «ویل هریسون» خواهند بود. این سریال اقتباسی از رمان پرفروش «تیلور جنکینز رید» خواهد بود.

 

پری میسون (Perry Mason) – فصل دوم

تاریخ پخش: ۶ مارس از اچ‌بی‌او

«مایکل بگلر» نویسنده این سریال می‌گوید داستان این فصل در «بدترین سال رکود» لس‌آنجلس قرار داده شده است. «پری میسون» داستانی در مورد یک کارآگاه خصوصی با بازی «متیو رایس» روایت می‌کند که به سختی روزگار می‌گذراند و خاطرات جنگ در فرانسه و تأثیرات ازدواجی ناموفق او را رها نمی‌کنند. در این سریال «جان لیتگو» نقش وکیلی به نام «ای.بی. جاناتان»، «جولیت رایلنس» نقش «دلا استریت» منشی جاناتان، «تاتیانا ماسلنی» در نقش «خواهر آلیس مک‌کیگان»، ‌رهبر کلیسای جماعت ربانی، و «شی ویگان» در نقش «پیت استریکلند» مشتری میسون بازی می‌کنند. فصل اول این سریال نزدیک به دو سال قبل پخش شده بود.

 

جاسوسی در میان دوستان (A Spy Among Friends)

تاریخ پخش: ۱۲ مارس از ام‌جی‌ام+

«دیمین لوییس» که به زودی به سریال «میلیاردها» (Billions) بازخواهد گشت، در این سریال مقابل «گای پیرس» نقش‌آفرینی کرده است. «جاسوسی در میان دوستان» سرگذشت دو مأمور مخفی به نام‌های «نیکلاس الیوت» و «کیم فیلبی» را روایت می‌کند که یکی از آن‌ها تصمیم می‌گیرد با اتحاد جماهیر شوروی همکاری کند. پیرس در «سرود کریسمس» (A Christmas Carol) با «نیک مورفی» کارگردان سریال سابقه همکاری داشته در حالی که لوییس در «میهن» (Homeland) با «الکساندر کری» نویسنده سریال همکاری کرده است. این سریال پیش‌تر از «بریت‌باکس» پخش شده است.

 

شوالیه‌های گاتهام (Gotham Knights)

تاریخ پخش: ۱۴ مارس از سی‌دبلیو

«شوالیه‌های گاتهام» از کتاب‌های کامیک دی‌سی نوشته «باب کین» و «بیل فینگر» اقتباس خواهد شد و پیامدهای قتل «بروس وین» را روایت می‌کند. «اسکار مورگان» در این مجموعه نقش «ترنر هیز»، «آنا لور» در نقش «استفانی براون» و «میشا کالینز» ستاره سابق «فراطبیعی» (Supernatural)، نقش «هاروی دنت» وکیل گاتهام که در کتاب‌های دی‌سی به یک شرور به نام «دو-چهره» (Two-Face) تبدیل می‌شود را بازی خواهند کرد. دیگر بازیگران سریال «الیویا رز کیگان»، «ناویا رابینسون»، «فالن اسمایت» و «تایلر دی‌کیارا» خواهند بود.

تد لسو (Ted Lasso) – فصل سوم

تاریخ پخش: ۱۵ مارس از اپل تی‌وی+

«تد لسو» برای فصل سوم و احتمالاً پایانی بازخواهد گشت. این سریال با نویسندگی «جیسون سودیکیس»، «برندن هانت» و «بیل لارنس» از شخصیتی به همین نام الهام گرفته شده که در ویدیوهای تبلیغاتی شبکه ان‌بی‌سی اسپورتس دیده می‌شد. لسو یک مربی فوتبال آمریکایی اهل کانزاس است که برای مربی‌گری در تیم فوتبال حرفه‌ای ای‌اف‌سی ریچموند در لیگ برتر به انگلستان می‌رود، در حالی که در این ورزش هیچ تجربه‌ای ندارد. «هانا ودینگهام»، «برندن هانت»، «جرمی سوییفت»، «جونو تمپل»، «برت گلدستین»، «فیل دانستر» و «نیک محمد» دیگر بازیگران این سریال بوده‌اند.

سایه و استخوان (Shadow and Bone) – فصل دوم

تاریخ پخش: ۱۶ مارس از نتفلیکس

فصل دوم «سایه و استخوان» پس از نزدیک به دو سال از نتفلیکس پخش خواهد شد. در فصل دوم «ژنرال کیریگان» با ارتشی توقف‌ناپذیر به سرزمین راوکا حمله می‌برد و شخصیت‌های «وایلن هندریکس» با بازی «جک ولف»، «نیکلای لانتسوف» با بازی «پاتریک گیبسون»، «تولیا یول-بتار» با بازی «لوییس تن» و «تامار کیر-بتار» با بازی «آنا لیونگ بروفی» معرفی خواهند شد. «اریک هایسرر» سرپرست نویسندگان و تهیه‌کننده اجرایی این سریال در فصل اول و بازیگران «جسی می لی» در نقش «آلینا استارکوف»، «آرچی رنو» در نقش «میلن اورتسف»، «بن بارنز» در نقش «ژنرال کیریگان»، و «کیت یانگ»، «آمیتا سومان»، و «فردی کارتر» در نقش سه تن از اعضای گروه «شش کلاغ»، «دیزی هد»، «سایمون سیرز»، «کالاهان اسکوگمان»، «زویی وانامیکر»، «کوین الدون»، «جولین کستوف»، «لوک پاسکوالینو»، «جزمن بلکبورو» و «گابریل بروکس» همگی برای فصل دوم بازگشته‌اند.

آینده‌نگری‌ها (Extrapolations)

تاریخ پخش: ۱۷ مارس از اپل تی‌وی+

سریال آنتولوژی «آینده‌نگری‌ها» به نویسندگی «اسکات زد. برنز» بر روی تغییرات اقلیمی و محیط زیست تمرکز می‌کند و پیش‌بینی می‌کند که تا ۱۵ تا ۲۵ سال آینده چه خطراتی سیاره زمین را تهدید خواهد کرد. «فورست ویتاکر»، «ماریون کوتیار»، «توبی مگوایر»، «مریل استریپ»، «سی‌ینا میلر»، «کیت هرینگتون»، «طاهر رحیم»، «متیو رایس»، «یارا شهیدی»، «دیوید دیگز»، «جما چان»، «دیوید شویمر»، و و «ایسا گنزالس» در این درام آنتولوژی به نویسندگی «اسکات زد برنز» نقش‌آفرینی کرده‌اند. این سریال در هر اپیزود داستانی با تمرکز بر تغیرات اقلیمی روایت خواهد کرد. ویتاکر نقش یک سرمایه‌گذار به نام آگست بولو را بازی می‌کند، کوتیار نقش یک فروشنده آثار هنری به نام سیلویو بولو را بازی می‌کند، مگوایر در نقش یک کشاورز به نام نیک ظاهر خواهد شد و گنزالس ایفاگر نقش یک هنرمند و اینفلوئنسر به نام الودی است.

هنک خوش‌شانس (Lucky Hank)

تاریخ پخش: ۱۹ مارس از ای‌ام‌سی

«باب اودنکرک» در اقتباس تلویزیونی از رمان «مرد روراست» نوشته «ریچارد روسو» نقش «ویلیام هنری دورو جونیور» را بازی می‌کند که مدیر بخش زبان انگلیسی در کالج پنسیلوانیا است. رمان روسو داستانی در مورد بحران میان‌سالی در کالج ریلتون روایت می‌کند. «هنک خوش‌شانس» پس از «بهتر است با سال تماس بگیرید» و «برکینگ بد» (Breaking Bad)، سومین سریال اودنکرک در ای‌ام‌سی است. «پل لیبرستین» و «آرون زلمن» نویسندگان و شورانرهای این سریال خواهند بود.

 

یلوجکتس (Yellowjackets) – فصل دوم

تاریخ پخش: ۲۶ مارس از شوتایم

«الایجا وود» ستاره «ارباب حلقه‌ها» (Lord of the Rings) در این فصل نقش یک کارآگاه به نام والتر ظاهر خواهد شد و چالش‌هایی برای شخصیت میستی با بازی «کریستینا ریچی» به وجود می‌آورد. «ملانی لینسکی»، «جولیت لوییس» نامزد اسکار و امی، «کریستینا ریچی» نامزد امی و «تانی سایپرس» بازیگران دیگر سریال خواهند بود. «لورن امبروز» (Servant) و «سایمون کسل» (Obi-Wan Kenobi)‌ به عنوان بازیگران جدید به سریال اضافه شده‌اند.

 

آرزوهای بزرگ (Great Expectations)

تاریخ پخش: ۲۶ مارس از هولو و اف‌ایکس

«الیویا کولمن» در این سریال در نقش «خانم هاویشام» و «فیون وایت‌هد» در نقش «پیپ» بازی کرده‌اند. داستان «آرزوهای بزرگ» که بر اساس اثر کلاسیک «چارلز دیکنز» ساخته شده، در مورد کودک یتیمی به نام «پیپ» است که دست سرنوشت او را با «خانم هاویشام» و «استلا» آشنا می‌کند و درهای دنیای تاریک فرصت‌ها را به روی او می‌گشاید. «استیون نایت» نویسنده تمامی شش اپیزود این مینی‌سریال و به همراه «تام هاردی»، «ریدلی اسکات»، «دین بیکر»، «کیت کرو» و «مونا قریشی» تهیه‌کننده آن خواهد بود.

 

وراثت (Succession) – فصل چهارم

تاریخ پخش: ۲۶ مارس از اچ‌بی‌او

هفته پیش پایان سریال برنده امی «وراثت» با فصل چهارم را «جسی آرمسترانگ» پدیدآورنده سریال تأیید کرد تا انتظارات از اپیزودهای آخر بالاتر از همیشه باشد. فصل چهارم نشان خواهد داد که پس از خیانت «لوگان روی» با بازی «برایان کاکس» به فرزندان خودش چه اتفاقاتی در پی می‌آید. بازیگران جدید فصل چهارم «آنابل گیش»، «آدام گادلی»، «الیلی هاربو»، و «یوهانس هویکور یوهانسن» خواهند بود در حالی که «جرمی استرانگ»، «کی‌یران کالکین»، «سارا اسنوک»، «آلن راک»، «متیو مک‌فیدن»، «نیکلاس بران»، «فییشر استیونز»، «هیام عباس»، «آرین مؤید»، «آنابل دکستر جونز»، «جولیانا کنفیلد»، «جینی برلین»، «الکساندر اسکارزگارد»، «هوپ دیویس»، «جاستین کرک»، «استیون روت»، «هریت والتر»، «جیمز کروم‌ول»، «ناتالی گلد»، «کیتلین فیتزجرالد»، «اشلی زاکرمن»، «لری پاین»، «مارک-لین بیکر» و «پیپ تورنس» نقش‌های قبلی خود را تکرار می‌کنند.

 

جایزه در بزرگ (The Big Door Prize)

تاریخ پخش: ۲۹ مارس از اپل تی‌وی+

این سریال کمدی با بازی «کریس اودود» زندگی ساکنین یک شهر کوچک را به تصویر می‌کشد که ماشینی اسرارآمیز با قابلیت رها کردن پتانسیل واقعی افراد در میان آن‌ها هرج‌ومرج می‌آفریند. «دیوید وست رید» که «شیتس کریک» (Schitt’s Creek) را در کارنامه دارد، نویسنده سریال و «گابریل دنیس»، «دیمون گاپتون»، «ام.او. والش» و «جاش «سگارا» دیگر بازیگران آن خواهند بود.

 

قدرت (The Power)

تاریخ پخش: ۳۱ مارس از پرایم ویدیو

این سریال از رمانی نوجوانانه به همین نام نوشته «نایومی آلدرمن» اقتباس شده و داستانش در زمان و مکانی روی می‌دهد که دختران نوجوان ناگهان قدرت ویژه‌ای برای کشتن دیگران با برق پیدا می‌کنند. «تونی کولت»، «جان لگیزامو»، «اولی کاراواهو»، و «راب دلنی» از جمله بازیگران این سریال به نویسندگی «ریل تاکر» و «سارا کویینترل» خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید