news-background
news-background

کریس پاین: هری استایلز در جشنواره ونیز آب دهان پرت نکرد

پاین سرانجام در یک مصاحبه از «اسپیت‌گیت» گفت.

«کریس پاین» در مصاحبه جدیدی با «اسکوایر» سرانجام به به صورت رسمی پاسخ داد که آیا «هری استایلز» در جشنواره ونیز به او آب دهان پرتاب کرده است یا نه.

ویدیویی که از مراسم افتتاحیه «نگران نباش عزیزم» (Don’t Worry Darling) در ونیز منتشر شد نشان می‌داد که استایلز در ظاهر به پاین آب دهان پرت می‌کند. اما پاین در این مصاحبه می‌گوید استایلز «مرد خیلی خیلی مهربانی است.»

پاین می‌گوید: «با پابلیسیستم در هواپیما بودم و گفت [با آن مدل مو] شبیه ریچل سریال «دوستان» (Friends) شده‌ام، در حال بازگشت از ونیز بودیم و من خوابیده بودم، در هواپیما به من خوش می‌گذشت. عاشق هواپیما هستم. در آمریکا من را بیدار کرد. گفت: «باید در مورد اتفاقی که در ونیز افتاد پیامی آماده کنیم.» گفتم: «در مورد چه؟» گفت: «در مورد آب دهان انداختن هری به شما.» اتفاقی که هیچ نمی‌دانستم چه هست. او فیلمش را به من نشان داد. کاملاً به نظر می‌رسد که آب دهان انداخته. اما او آب دهان پرتاب نکرد.»

پاین توضیح می‌دهد که یک شوخی میان او و استایلز وجود داشته است: «فکر می‌کنم که او خم شد و گفت: «فقط حرف است، نه؟» چون شوخی کوچکی با هم داشتیم، همگی به خاطر اختلاف زمانی خسته بودیم، و سعی می‌کردیم به سؤالات پاسخ دهیم، و گاهی وقتی در این مصاحبه‌ها حضور پیدا می‌کنید، مغز شما یاری نمی‌کند، می‌دانید، شروع می‌کنید به گفتن حرف‌های نامفهوم، و ما با هم شوخی می‌کردیم و می‌گفتیم: «فقط حرف است، رفیق.»»

«اسپیت‌گیت» تنها لحظه بحث‌برانگیز افتتاحیه «نگران نباش عزیزم» در ونیز نبود. «فلورنس پیو» بازیگر نقش اول این فیلم در کنفرانس مطبوعاتی حاضر نشد و در مراسم فرش قرمز هیچ تماسی با وایلد و استایلز نداشت. پیش‌تر گزارش شده بود که پیو و وایلد به سبب رابطه کارگردان و «هری استایلز» و دستمزدهایی که برای فیلم گرفته‌اند اختلاف نظر پیدا کرده‌اند.

پاین به زودی در فیلم «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار در میان سارقان» (Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves) دیده خواهد شد که از ۳۱ مارس اکران می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید