news-background
news-background

آیا هری استایلز در افتتاحیه فیلم Don’t Worry Darling روی کریس پاین آب دهان انداخت؟

اگر عوامل فیلم «نگران نباش عزیزم» (Don’t Worry Darling) در جشنواره ونیز چند ساعت بیشتر با یکدیگر وقت می‌گذراندند، شاید همه شایعه‌های پیرامون این فیلم را تأیید می‌کردند.

در حالی که آخرین ساخته «الیویا وایلد» در مقام کارگردان به اندازه کافی دچار حاشیه‌های منفی بود، ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد که «هری استایلز» را در شب افتتاحیه در حال نشستن کنار «کریس پاین» و وایلد نشان می‌داد.

در این شب همه نگاه‌ها به وایلد و «فلورنس پیو» دوخته شده بود که شایعه اختلاف میان آن‌ها از چند هفته قبل شنیده می‌شد. اما در این ویدیو به نظر می‌رسید که استایلز به روی پاین آب دهان می‌اندازد و او را گیج می‌کند. پاین در واکنش دست از تشویق برمی‌دارد و عینک دودی‌اش را برمی‌دارد و بعد لبخند می‌زند. استایلز نیز به نظر چیزی در گوش پاین زمزمه می‌کند.

انتشار این ویدیو کافی بود تا کاربران شبکه‌های اجتماعی گمانه‌زنی‌های بیشتری در مورد روابط میان عوامل فیلم کنند. با این حال بعضی دیگر معتقدند که استایلز مقابل دوربین‌ها هرگز چنین عملی انجام نداده است: «چه هری را دوست داشته باشید چه نداشته باشید اگر واقعاً فکر می‌کنید که او روی یک نفر چه رسد به اینکه هم-بازی‌اش باشد در مقابل هزاران نفر و دوربین‌ها آب دهان انداخته تفکر انتقادی ندارید.»

یکی دیگر از هواداران می‌نویسد: «ذهن من روی این احتمال بسیار واقعی گیر کرده که هری استایلز روی کریس پاین آب دهان می‌اندازد. نمی‌توانم پخش ویدیو را متوقف کنم.» کاربر دیگری می‌گوید: «نمی‌توانم این اتفاق را نبینم. می‌گویند در ثانیه ۴ ویدیو هری روی کریس آب دهان انداخته و به همین دلیل کریس به پایین نگاه می‌کند و دست از تشویق برمی‌دارد.»

خدو-گیت تنها لحظه بحث‌برانگیز افتتاحیه «نگران نباش عزیزم» نبود. «فلورنس پیو» بازیگر نقش اول این فیلم مقابل استایلز، در کنفرانس مطبوعاتی ونیز حاضر نشد و در مراسم فرش قرمز هیچ تماسی با وایلد و استایلز نداشت. او در این مراسم با همراه مادرش بزرگش حضور پیدا کرد.

پیش‌تر گزارش شده بود که پیو و وایلد به سبب رابطه کارگردان و «هری استایلز» و دستمزدهایی که برای فیلم گرفته‌اند اختلاف نظر پیدا کرده‌اند.

«نگران نباش عزیزم» ۲۳ سپتامبر در ایالات متحده اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ شهریور ۱۴۰۱ ۰۲:۴۱

تف کجا بوده بابا ٬ دریاچه ۱۳ هزار ساله خشک شده مردم گیر چیا هستن :)))))))))

نمایش اسپویل
۱۵ شهریور ۱۴۰۱ ۱۸:۰۳

بی‌شخصیت! دلیلش هرچی بوده، تعمدی بوده، چون عذرخواهی نمیکنه. مردک یابو شرم رو خورده و حیا رو قی کرده. یارو کلا ۲تا فیلم بیشتر بازی نکرده و مطلقا هیچ استعدادی هم تو بازیگری نداره، به یه اهل سینمای واقعی خدو میندازه! تنها نکته‌ی مثبت این آشغال تجاری، پیو و پاین بودن که اینام اینجوری هتک حرمت شدن رفت.

نمایش اسپویل
۱۶ شهریور ۱۴۰۱ ۰۲:۱۴

اولا، الان انتظار داری بیان بگن \"اره، تف بوده\"؟؟! معلومه ک انکار میکنن. ‌دوما، پاین هرچی باشه از این ژیگول خیلی بازیگرتره. آهنگای دوزاریش هم پیشکش. بعدشم، برو نمره‌های فیلمو ببین، کسی بابت آشغال حرص نمیخوره :)

نمایش اسپویل
۱۵ شهریور ۱۴۰۱ ۲۰:۲۳

حالا شاید تف نبوده یه دو دقه حرص نخور ببینیم چی میشه، ضمنا استایلز یه خواننده معمولی با تعداد طرفدار بالاس و پاین هم اهل سینمای واقعی نیست و این فیلم هم مالی نیست، واقعا این همه حرص خوردن بی خودیه

نمایش اسپویل
۱۵ شهریور ۱۴۰۱ ۱۷:۴۲

بیشتر شبیه به این بود که به چیزی ( احتمالا عینک پاین ) اشاره داشت و یه چیزی گفت. شبیه به تف کردن نبود

نمایش اسپویل
۱۵ شهریور ۱۴۰۱ ۱۷:۲۹

وایی چه کیوت کاش تیموتی شالامی هم تو این فیلم بود با هری تف بازی میکردن

نمایش اسپویل
۱۶ شهریور ۱۴۰۱ ۰۳:۲۹

:))))

نمایش اسپویل
۱۵ شهریور ۱۴۰۱ ۱۹:۲۴

:))))))) عالی

نمایش اسپویل
۱۵ شهریور ۱۴۰۱ ۱۷:۱۱

واقعاً که 🤦‍♂️ کثافت از همه جا میباره. ببین وقتی تو جمع این کار رو میکنه، اون پشت صحنه چه خبره

نمایش اسپویل
بیشتر