news-background
news-background

تاریخ پخش فصل سوم The Great؛ سریال انیمیشن Krapopolis پیش از شروع پخش برای فصل سوم تمدید شد

«کبیر» در ماه مه به هولو بازمی‌گردد.

فصل سوم سریال برنده امی «کبیر» (The Great) با بازی «نیکلاس هولت» و «ال فنینگ» جمعه، ۱۲ مه از هولو پخش خواهد شد. فنینگ در اینستاگرام بازگشت سریال در این تاریخ را تأیید کرده است.

«کبیر» به نویسندگی «تونی مک‌نامارا» که سابقه نگارش فیلمنامه‌ «سوگلی» (The Favourite) را دارد، داستانی در مورد «کاترین کبیر» با بازی فنینگ روایت می‌کند که طولانی‌ترین دوران سلطنت را به عنوان یک زن در تاریخ روسیه داشت. دیگر بازیگران سریال «نیکلاس هولت» در نقش «امپراطور پیتر سوم» همسر کاترین، «فیبی فاکس»، «آدام گادلی»، «چریتی ویکفیلد»، «داگلاس هاج»، «ساشا داوان»، «سباستین دسوزا»، و «بلیندا برومیلوو» بودند.

این سریال اوایل سال ۲۰۲۱ نامزد گلدن گلوب بهترین سریال کمدی یا موزیکال، بهترین بازیگر مرد برای هولت و بهترین بازیگر زن برای فنینگ شد و «مت شکمن» و «تونی مک‌نامارا» با فصل اول نامزد امی بهترین کارگردانی و نویسندگی شدند.

این هفته فاکس تأیید کرد که فصل سوم سریال انیمیشن بزرگسالانه «کراپوپلیس» (Krapopolis) را می‌سازد. این شبکه در اقدامی بی‌سابقه پخش این عنوان را به فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ موکول کرده است.

«دن هارمن» ژوئیه سال ۲۰۲۰ برای کارگردانی این سریال قرارداد بست و فوریه سال ۲۰۲۱ به صورت رسمی سفارش ساخت یک فصل را دریافت کرد.

داستان سریال در یونان باستان قرار داده شده و اعضای یک خانواده متشکل از انسان‌ها، خدایان و هیولاها را دنبال می‌کند که سعی دارند بدون کشتن یکدیگر یکی از اولین شهرهای تاریخ را مدیریت کنند.

«ریچارد آیوادی»، «مت بری»، «هانا وادنیگهام»، «پم مورفی»، «دانکن تراسل»، «داو کامرون»، «تارا استرانگ»، و «استفانی بیتریز» از جمله صداپیشگان سریال بوده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید