news-background
news-background

جیمی لی کورتیس: تام کروز تنها ناجی سینما نیست

بازیگر «همه‌چیز همه‌جا» و «هالووین» می‌گوید کروز تنها ناجی سینما در پاندمی نبوده است.

«جیمی لی کورتیس» در مصاحبه با «جیمز کوردن» (The Late Late Show with James Corden) می‌گوید «تام کروز» تنها بازیگری ناجی سینما در حین پاندمی نیست.

بازیگر «همه‌چیز همه‌جا همزمان» (Everything Everywhere All At Once) و «هالووین» (Halloween) سه‌شنبه این هفته در واکنش به تمجید مجری گفت در این برنامه حضور پیدا نکرده تا در مورد خودش حرف بزند یا برای فیلم پرفروش استودیوی ای-۲۴ که ۱۱ نامزدی اسکار را به دست آورده تبلیغ کند.

کورتیس گفت: «می‌دانم همه شما فکر می‌کنم به اینجا آمده‌ام – شک ندارم – تا بهترین فیلم سال ۲۰۲۲ را تبلیغ کنم. همان‌طور که می‌دانید نه تنها بهترین فیلم سال ۲۰۲۲ بلکه بهترین فیلم یک نسل است.»

کورتیس ادامه می‌دهد: «البته با بهترین بازی‌ها. و شک ندارم که فکر می‌کنید آمده‌ام تا بگویم این آخر هفته برنده جایزه «اتحادیه بازیگران» (SAG) شده‌ام و از ۱۹ سالگی بازیگر بوده‌ام و امسال نامزد اسکار شده‌ام – حالا ۶۴ ساله‌ام، خودتان بشمارید که چند سال لعنتی می‌شود – اما اینجا نیامده‌ام تا این را بگویم.»

کورتیس سپس به ادعای «استیون اسپیلبرگ» واکنش نشان می‌دهد که در ضیافت نامزدهای اسکار «تام کروز» را به خاطر اکران «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) در سالن‌های سینما و نفروختن آن به پلتفرم‌های دیجیتال «ناجی» سینما نامیده است. این فیلم با ۱.۴ میلیارد دلار در سراسر دنیا به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ استودیوی پارامونت و کارنامه کروز تبدیل شد.

کورتیس می‌گوید: «نیامده‌ام که بگویم فیلم‌های من ۲.۵ میلیارد دلار در گیشه فروخته و «تام کروز» تنها فردی نیست که کسب‌وکار نمایش فیلم را نجات داده است.»

فیلم «همه‌چیز همه‌جا» کورتیس به کارگردانی «دنیل کوان» و «دنیل شاینرت» بیش از ۱۰۴ میلیون دلار در سراسر دنیا بلیت‌فروشی کرده اما این بازیگر در سال ۲۰۱۹ فیلم پرفروش «چاقوکشی» (Knives Out) با ۳۱۲.۸ میلیون دلار، «هالووین» با ۲۵۹.۹ میلیون دلار در سال ۲۰۱۸ و «دروغ‌های راست» (True Lies) را با ۱۴۶.۲ میلیون دلار در سال ۱۹۹۴ داشته است.

کورتیس سرانجام می‌گوید به این برنامه آمده تا برای آخرین بار در «برنامه خیلی دیروقت» با اجرای جوردن حاضر شود. پیش‌تر گزارش شده بود که کوردن در ماه آوریل پس از هشت سال از این برنامه جدا خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ۰۸:۳۷

فشار چیه ببین دارم میرقصم

نمایش اسپویل