news-background
news-background

انجلا بست: واکنش‌های منفی به رپ‌خوانی آریانا دبوز در مراسم بفتا باعث شد احوالش را جویا شوم

بست می‌گوید اجرای دبور در بفتا «زیبا» بوده است.

«انجلا بست» می‌گوید بازخوردهای منفی به رپ‌خوانی «آریانا دبوز» در مراسم اهدای جوایز «بفتا» (BAFTA) سبب شده با این بازیگر برنده اسکار تماس بگیرد.

بازیگر «داستان وست ساید» (West Side Story) یکشنبه شب هفته پیش در ابتدای مراسم روی صحنه رفت و در یک اجرای رپ طنزآمیز به نامزدهای زن بفتا از جمله «آنا د آرماس» ارجاع داد. او در مورد د آرماس که برای «بلوند» (Blonde) نامزد بفتا بود خواند: «آنا، دختر، تو در «بلوند» عالی بودی.»

بست در مصاحبه با «ورایتی» روی فرش قرمز مراسم اهدای «جوایز تصویر انجمن ملی پیشرفت رنگین‌پوستان» (NAACP Image Awards) جایی که برنده جوایز بهترین بازیگر زن در یک فیلم بلند برای «واکاندا برای همیشه» (Wakanda Forever) و بهترین بازیگر زن در یک سریال درام برای «۹۱۱» (9-1-1) شد، فاش کرد که پس از بازخودهای منفی به اجرای دبوز با او تماس گرفته است.

بست می‌گوید: «دیشب به او پیام خصوصی دادم. بله. اجرای زیبایی بود. فقط می‌خواستم بدانم که حالش خوب است چون، می‌دانید توجه بسیار زیادی به آن شد. و او هیچ مشکلی ندارد.»

بست تنها هوادار رپ‌خوانی دبوز نیست. پس از بفتا، «نیک بولن» تهیه‌کننده مراسم از این بازیگر و خواننده حمایت کرد و گفت: «خیلی دوستش داشتم. با هر کسی در آن مراسم که صحبت کردم کاملاً خوش آمده بود. او ستاره بزرگی است، شگفت‌انگیز است. ترانه‌هایی که می‌خواند خیلی آشنا بودند، و جمعیت با آن‌ها می‌رقصید و دست می‌زد. آن بخش رپ در میانه اجرا که از زنان مراسم یاد می‌کرد، به این علت بود سال بسیاری خوبی برای زنان در سینما داشتیم، و می‌خواستیم از آن‌ها تجلیل کنیم. دبوز زنی رنگین‌پوست در اوج بود و مراسم بفتا را با ترانه‌ای که حرف‌های زیادی در سطوح بسیار برای گفتن داشت آغاز کرد.»

دبوز با دریافت واکنش‌های منفی صفحه توییترش را حذف کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ اسفند ۱۴۰۱ ۰۸:۴۱

واکنش منفی چرا؟ آهنگش عالی بود. مخصوصا اونجاش که تموم شد

نمایش اسپویل