news-background
news-background

پل مسکال: بازی در Gladiator 2 ترسناک است؛ لمس جنسی یک هوادار زن بازیگر نامزد اسکار را خشمگین کرد

بازیگر نامزد اسکار «افترسان» از لمس جنسی یک هوادار در لندن خشمگین شد.

«پل مسکال» بازیگر نامزد اسکار «افترسان» (Aftersun) در نزدیکی آلمیدا تئاتر لندن، جایی که او در «اتوبوسی به نام هوس» (A Streetcar Named Desire) نقش‌آفرینی می‌کند، از لمس جنسی یک هوادار خشمگین شده است.

این بازیگر ایرلندی در مصاحبه با مجله بریتانیایی «ای‌اس» فاش کرده است که برای گرفتن عکسی با یک هوادار موافقت کرده اما این زن شروع به لمس جنسی او می‌کند: «به یاد می‌آورم که عصبی شدم و احساس خشم کردم.»

مسکال در مورد شهرت به این نشریه می‌گوید: «همین مانده که در مقابل یک سالن تئاتر به کسی اعتراض کنم – همه معذب می‌شوند – اما واقعاً درست نبود. تهوع‌آور و عجیب بود.» او اضافه می‌کند که فقط «۳ درصد» از هواداران چنین رفتارهای ناشایستی مرتکب می‌شوند.

مسکال می‌گوید برای پیروزی احتمالی‌اش در مراسم اسکار امسال یک سخنرانی آماده کرده است. او در سال ۲۰۲۱ برای سریال «آدم‌های عادی» (Normal People) برنده بفتا شد و آمادگی سخنرانی نداشت: ««میکیلا کول» [بازیگر برنده بفتای سریال «می‌توانم نابودت کنم» (I May Destroy You)] را در پشت صحنه مراسم دیدم که گفت:‌ «آفرین، آفرین – باید یک سخنرانی آماده می‌کردی.» بنابراین یک سخنرانی خواهم نوشت و اگر برنده نشوم آن را قاب می‌گیرم.»

مسکال این هفته در مصاحبه دیگری با «هالیوود ریپورتر» گفته بود که بحث تغییرات جسمانی بازیگران برای او جذابیتی ندارد. این بازیگر ۲۷ ساله به تازگی به فیلم «گلادیاتور ۲» (Gladiator 2) «ریدلی اسکات» ملحق شده است.

او در مورد شخصیت لوسیوس می‌گوید:‌ «این مرد باید بجنگد و باید یک هیولا باشد. و هر ظاهری که به نظر من درست باشد خواهد داشت. البته صلابت جسمانی برای این شخصیت لازم است، اما گذشته از این، علاقه‌مند نیستم.»

مسکال ادامه می‌دهد: «در فیلم‌هایی چون این و فیلم‌های ابرقهرمانی، گاهی روی این موضوع تمرکز می‌کنند که به نظر من خیلی جذاب نیست. گاهی فیلم‌هایی می‌بینم و فکر می‌کنم: «این فرد واقعی به نظر نمی‌رسد.»»

مسکال برای «گلادیاتور ۲» تست بازیگری نداده اما با اسکات ملاقات کرده و پیرامون «پارامترهای قصه» بحث کرده است: «کار رعب‌آوری است. اتفاقی است که به خاطرش مضطربم اما احساس می‌کنم که توان انجامش را دارم. و افتخار می‌کنم که می‌توانم در این فیلم بازی کنم.»

«گلادیاتور ۲» ۲۲ نوامبر سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید