news-background
news-background

ارنی هادسون بازیگر Ghostbusters: ده سال طول کشید تا حذف شدن از پوسترهای فیلم را فراموش کنم

هادسون خاطرات ناخوشایند «شکارچیان روح» را به یاد آورده است.

«ارنی هادسون» در مصاحبه جدیدی با «هاوارد استرن» از تجارب تلخ بازی در «شکارچیان روح» (Ghostbusters) گفته است. او در این چندگانه نقش وینسون را ایفا کرد.

هادسون «ایوان رایتمن» کارگردان فیلم را «یک مرد واقعاً نابغه» می‌خواند اما می‌گوید خاطرات خوبی از همکاری با استودیوی کلمبیا ندارد: «همه از آمدن من استقبال کردند و به جمع خود راه دادند. اما استودیو نبود و به این رفتار همچنان ادامه داد. بنابراین خیلی خیلی سخت شد چون بخشی از فیلم بودم اما به حاشیه رانده شدم.»

او اضافه می‌کند: «وقتی پوسترها بیرون آمدند، روی پوستر نبودم. زمان زیادی طول کشید. در مراسم سی‌امین سالگرد اکران فیلم حاضر بودم اما فقط سه مرد روی پوسترها بودند. می‌دانم که هواداران به گونه‌ای دیگر نگاه می‌کنند و من از آن‌ها سپاسگزارم چون آن‌ها بودند که با وینستون همدردی کردند، به ویژه مخاطبین جوان – نمی‌خواهم بگویم کودکان اقلیت‌ها – بلکه بسیاری از کودکان.»

هادسون «شکارچیان روح» را «از جنبه روانی سخت‌ترین فیلمی» توصیف می‌کند که در تولیدش مشارکت کرده است: «در فیلمنامه اولیه، وینستون درست در ابتدای فیلم حضور داشت. وقتی آماده فیلمبرداری فیلم شدیم، وینستون در نیمه‌های فیلم می‌آید. همه این مسائل... بدون شک تعمدی به نظر می‌رسید. اما هنوز سعی می‌کنم دلخور نباشم.»

او ادامه می‌دهد: «در این کشور اگر آفریقایی تبار باشید، هر اتفاق بدی برای شما پیش بیاید، همیشه می‌توانید آن را سیاه بودن خود ربط دهید. نمی‌خواهم به آن‌جا برسم. همین مانده که چنین فکری کنم... هیچ حرف بدی ندارم که در مورد هیچ‌کس بگویم اما سخت بود. ۱۰ سال طول کشید تا از آن عبور کنم و از فیلم لذت ببرم و آن را بپذیرم.»

هادسون در فیلم «شکارچیان روح: پس از زندگی» (Ghostbusters: Afterlife) نقش وینستون را تکرار کرده و به همبازیان سابقش «بیل مری»، «دن آیکروید»، «آنی پاتس» و «سیگورنی ویور» ملحق شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید