news-background
news-background

انتقاد لیام نیسون از اظهار علاقه «مزخرف» و «خجالت‌آور» مجری برنامه زنده The View

«لیام نیسون» می‌گوید مصاحبه اخیرش با برنامه «ویو» (The View) او را «شرم‌زده» می‌کند. ستاره «ربوده‌شده» (Taken) هفته پیش در این برنامه زنده حضور پیدا کرد تا از فیلم جدیدش «مارلو» (Marlowe) بگوید. یکصدمین فیلم نیسون اقتباسی است از رمان «بلوند چشم-سیاه» (The Black-Eyed Blonde) نوشته «جان بانویل» که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد.

بخش زیادی از این مصاحبه به علاقه «جوی بهار» یکی از چند مجری زن برنامه به نیسون اختصاص پیدا می‌کند. این برنامه سپس مونتاژی از اظهارات پیشین بهار در مورد نیسون روی ایر می‌برد.

بهار در این کلیپ می‌گوید: «دوست دارم خاکستر من را روی لیام نیسون بریزند.» یکی از همکاران مجری اضافه می‌کند: «جوی دوست دارد توسط شما «ربوده» شود.»

نیسون در مصاحبه با «رولینگ استون» می‌گوید: «در اتاق رختکن در حال نوشیدن یک فنجان چای بودم، صدای تلویزیون را بیشتر کردم و فکر کردم: «این عالی است. در مورد خشونت‌های مسلحانه در آمریکا بحث می‌کنند، و من موافقم که در آمریکا این یک مشکل است.» روی صحنه رفتم و با وقفه‌ای که ایجاد شد به این بانوان ملحق شدم و داشتم به آن‌ها به خاطر این بحث تبریک می‌گفتم.»

نیسون ادامه می‌دهد:‌ «و بعد بخش ما شروع شد و همه‌اش به مزخرف جوی و لیام نیسون مرتبط بود داشتن یک کراش، و این در حالی است که ووپی [گلدبرگ] را سال‌هاست می‌شناسم و از جوی اندک شناختی داشتم، اما خوشم نیامد. در این موقعیت‌ها معذب می‌شوم، می‌دانید؟»

نیسون اضافه می‌کند که پس از فیلمبرداری این بخش با «سانی هاستین» دیگر مجری برنامه بحث «خوب و هوشمندانه‌ای» داشته است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید