news-background
news-background

آستین باتلر: با تقلید از رایان گاسلینگ برای فیلم Elvis بستنی مایکروویو-شده نوشیدم

گاسلینگ به باتلر توصیه کرده است که برای بازی در نقش «الویس پرسلی» بستنی مایکروویو-شده بنوشد.

«آستین باتلر» بازیگر نامزد اسکار فیلم «الویس» (Elvis) از «رایان گاسلینگ» در فیلم «استخوان‌های دوست‌داشتنی» (The Lovely Bones) در سال ۲۰۰۹ الهام گرفته و برای بازی در نقش «الویس پرسلی» بستنی مایکروویو-شده نوشیده تا اضافه وزن پیدا کند.

باتلر در مصاحبه با «ورایتی» می‌گوید: «شنیدم که وقتی «رایان گاسلینگ» قرار بوده در فیلم «استخوان‌های دوست‌داشتنی» بازی کند بستنی «هاگن داز» را مایکروویو کرده و آن را نوشیده. من هم این کار را کردم. می‌رفتم دو جین دونات می‌خریدم و همه آن‌ها را می‌خوردم. واقعاً باعث شد اضافه وزن پیدا کنم.» او اضافه می‌کند: «به مدت یک هفته لذت‌بخش است، [اما بعد] احساس بدی نسبت به خودتان پیدا می‌کنید.»

باتلر برای «الویس» نامزد اسکار شد اما تصمیم گاسلینگ برای افزایش وزن ۲۷ کیلوگرمی برای «استخوان‌های دوست‌داشتنی» باعث اخراجش از فیلم شد و سازندگان «مارک والبرگ» را جانشین او کردند.

گاسلینگ در سال ۲۰۱۰ به «هالیوود ریپورتر» گفته بود: «تصور متفاوتی داشتیم نسبت به اینکه شخصیت باید چگونه به نظر برسد. واقعاً معتقد بودم که او باید نزدیک به ۱۰۰ کیلوگرم باشد.»

با این حال «پیتر جکسون» کارگردان فیلم مخالف بود و پیش از فیلمبرداری او را اخراج کرد. گاسلینگ می‌گوید: «در مرحله پیش-تولید خیلی حرف نزدیم، و مشکل همین بود. فیلم عظیمی بود و باید به مسائل مختلفی رسیدگی می‌شد و [جکسون] نمی‌توانست با یکایک بازیگران کنار بیاید. در محل فیلمبرداری حضور پیدا کردم، و اشتباه انجامش داده بودم. سپس چاق شده بودم و بیکار.»

باتلر پس از فیلم «الویس» باید تمرینات سختی برای «تلماسه ۲» (Dune: Part 2) پشت سر می‌گذاشت و تحت نظر عضو سابق نیروی دریایی ایالات متحده آموزش می‌دید. او به «بک‌استیج» می‌گوید: «جالب این بود که در حین برگزاری تور مطبوعاتی «الویس» باید انجامش می‌دادم. تا جشنواره کن ادامه دادم و بعد باید در طول روز مصاحبه‌ها را انجام می‌دادم و شب‌ها تمرین می‌کردم.»

او در مصاحبه اخیرش با «ورایتی» در مورد «تلماسه ۲» اضافه می‌کند: «پا-به-پای «کریس واکن»، «استلان اسکارزگارد»، «دیو باتیستا»، «تیمی [شالامی]» و «زندیا» بودن... گروه قدرتمندی از بازیگران‌اند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید