news-background
news-background

فیلم لایو-اکشن How to Train Your Dragon ساخته می‌شود

یونیوسال فیلم لایو-اکشن «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم» را در سال ۲۰۲۵ اکران می‌کند.

تولید اقتباس لایو-اکشن از انیمیشن‌های «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم» تأیید شد. یونیورسال این فیلم را در ۱۴ مارس ۲۰۲۵ اکران می‌کند.

«دن دبلوا» که نویسنده و کارگردان سه‌گانه انیمیشن در سال‌های ۲۰۱۰ (How to Train Your Dragon)، ۲۰۱۴ (How to Train Your Dragon 2) و ۲۰۱۹ (How to Train Your Dragon: The Hidden World) است، برای نگارش فیلمنامه و کارگردانی بازخواهد گشت. او پیش از این چندگانه سابقه مشارکت در تولید «لیلو و استیچ» (Lilo & Stitch) و نویسندگی داستان «مولان» (Mulan) دیزنی را داشت.

داستان این فیلم‌های نامزد اسکار در دهکده افسانه‌ای برک روی می‌دهد و ماجراجویی‌های نوجوانی به نام هیکاپ را دنبال می‌کند که با یک اژدهای مصدوم به نام «بی‌دندان» دوست می‌شود.

سه‌گانه «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم» که محصول دریم‌ورکس و یونیورسال بودند، بیش از ۱.۶ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخته‌اند و به تولید سه سریال تلویزیونی و احداث شهر بازی انجامیده‌اند.

«مارک پلات» که با فیلم‌های «لالالند» (La La Land) و «دادگاه شیکاگو ۷» (Trial Of The Chicago 7) نامزد اسکار شده، یکی از تهیه‌کنندگان پروژه با کمپانی «مارک پلات پروداکشنز» خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ۰۷:۵۰

Please Don\ t

نمایش اسپویل