news-background
news-background

اولین تریلر سریال پرستاره Extrapolations اپل تی‌وی+

سریال «آینده‌نگری» در ماه مارس پخش خواهد شد.

اپل تی‌وی+ اولین تریلر سریال آنتولوژی «آینده‌نگری‌ها» (Extrapolations) به نویسندگی «اسکات زد. برنز» را رونمایی کرد. برنز با فیلمنامه «شیوع» (Contagion) به کارگردانی «استیون سودربرگ» پاندمی کووید را به شکلی پیش‌بینی کرده و با این سریال بر روی تغییرات اقلیمی و محیط زیست تمرکز می‌کند. «آینده‌نگری‌ها» نشان می‌دهد که تا ۱۵ تا ۲۵ سال آینده چه خطراتی سیاره زمین را تهدید خواهد کرد.

«فورست ویتاکر»، «ماریون کوتیار»، «توبی مگوایر»، «مریل استریپ»، «سی‌ینا میلر»، «کیت هرینگتون»، «طاهر رحیم»، «متیو رایس»، «یارا شهیدی»، «دیوید دیگز»، «جما چان»، «دیوید شویمر»، و و «ایسا گنزالس» در این درام آنتولوژی به نویسندگی «اسکات زد برنز» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

این سریال در هر اپیزود داستانی با تمرکز بر تغیرات اقلیمی روایت خواهد کرد. ویتاکر نقش یک سرمایه‌گذار به نام آگست بولو را بازی می‌کند، کوتیار نقش یک فروشنده آثار هنری به نام سیلویو بولو را بازی می‌کند، مگوایر در نقش یک کشاورز به نام نیک ظاهر خواهد شد و گنزالس ایفاگر نقش یک هنرمند و اینفلوئنسر به نام الودی است.

میلر در نقش یک زیست‌شناس دریایی به نام ربکا شیرر بازی می‌کند، هرینگتون نقش شخصیتی به نام «نیک بیلتون» را ایفا خواهد کرد که مدیر عامل یک کمپانی بزرگ صنعتی است، رحیم نقش «ازرا حداد» را بازی می‌کند، مردی که حافظه‌اش را از دست داده، رایس نقش یک مشاور املاک به نام جونیور را بازی خواهد کرد، دیگز در نقش یک خاخام به نام «مارشال زاکر» در فلوریدای جنوبی ظاهر خواهد شد، شویمر نقش «هریس گولدبلات» را بازی می‌کند که پدر یک دختر نوجوان است، و گوراو نقش راننده‌ای به نام گوراو را ایفا خواهد کرد.

پخش سریال هشت اپیزودی «آینده‌نگری» با سه اپیزود در تاریخ ۱۷ مارس از اپل تی‌وی+ آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید