news-background
news-background

کوین فایگی از «ایده‌های بزرگ» برای Spider-Man 4، آینده Moon Knight، فیلمبرداری Blade و کاهش تولید سریال‌های مارول می‌گوید؛ هریسون فورد نقش رئیس جمهور را بازی می‌کند

فایگی از آینده «مرد-عنکبوتی» و پروژه‌های دیگر استودیوی مارول گفته است.

«کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول در مصاحبه جدیدی با «اینترتینمنت ویکلی» بار دیگر تأیید می‌کند که «ددپول ۳» (Deadpool 3) رده سنی بزرگسال (R) خواهد داشت. او در این مصاحبه از مسائل بسیار بیشتری از جمله پیشرفت فیلمنامه «مرد-عنکبوتی ۴» (Spider-Man 4) «تام هالند» گفته است. پیش‌تر تأیید شده بود که سونی و مارول پس از «راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) سه‌گانه دیگری می‌سازند.

فایگی در مورد بازگشت هالند در نقش «پیتر پارکر» می‌گوید: «همه چیزی که خواهم گفت این است که داستان را داریم. ایده‌های بزرگی برای آن فیلم داریم و نویسندگان ما به تازگی دست به قلم شده‌اند.» بازگشت «توبی مگوایر» و «اندرو گارفیلد» تاکنون تأیید نشده اما هر دوی آن‌ها پیش‌تر برای یک فیلم دیگر اظهار تمایل کرده‌اند.

فایگی در بخش دیگری از مصاحبه بار دیگر تأیید می‌کند که «ددپول ۳» به نویسندگی «رت ریس» و «پل ورنیک» رده سنی بزرگسال خواهد داشت. «هیو جکمن»، «رایان رینولدز» و «اما کورین» در این فیلم که برای اولین بار «ددپول» را وارد «دنیای سینمایی مارول» می‌کند نقش‌آفرینی می‌کنند. فایگی می‌گوید: «اولین فیلم ما با رده سنی بزرگسال است. بازگشت هیو باورنکردنی است.»

فایگی که یکی از تهیه‌کنندگان فیلم «مردان ایکس» (X-Man) جکمن در سال ۲۰۰۰ بوده اضافه می‌کند: «به یاد می‌آورم که پشت دوربین نشسته بودم – با فاصله زیاد از دوربین – در حالی که هیو برای این فیلم تست بازیگری داد. اولین تست بازیگری در محل فیلمبرداری بود، و او به تورنتو سفر کرد تا صحنه مشترکی با «آنا پاکویین» بازی کند. برای من، برای او و شاید برای همه هواداران مارول، اتفاقاتی که در آن بیست و سه سال افتاده باورنکردنی است.»

این تهیه‌کننده در بخشی دیگر از مصاحبه تأیید می‌کند که ریبوت «بلید» (Blade) با بازی «ماهرشالا علی» تا پایان سال ۲۰۲۳ فیلمبرداری خواهد شد: «خوب پیش می‌رود. کارگردان ما «یان [دمانژ]» همین حالا در آتلانتا است. نزدیک به ۱۰ هفته آینده یا چیزی در همین حدود فیلمبرداری آغاز خواهد شد.»

فایگی در ادامه از «هریسون فورد» ستایش می‌کند که در فیلم «کاپیتان آمریکا: نظم نوین جهانی» (Captain America: New World Order) نقش «تادیوس راس» را بازی خواهد کرد: «او با این میزان کاری که می‌کند خستگی‌ناپذیر به نظر می‌رسد. بدون شک «تادیوس راس» نقش مهمی دارد. او رئیس جمهور ایالات متحده در این فیلم است.» او اضافه می‌کند: «یک پویایی میان رئیس جمهور راس و «سم ویلسون» [با بازی «آنتونی مکی»] وجود دارد. آن‌ها سابقه برخورد با یکدیگر را دارند، اما در این فیلم، پویایی میان «کاپیتان آمریکا» و رئیس جمهور ایالات متحده را به شکلی بی‌نظیر می‌بینیم.»

دیزنی و مارول تاکنون تولید فصل دوم «شوالیه ماه» (Moon Knight) با بازی «اسکار آیزاک» را تأیید نکرده‌اند، اما فایگی می‌گوید: «با پیشرفت ما این شخصیت آینده‌ای خواهد داشت.»

فایگی اضافه می‌کند که ریبوت «چهار شگفت‌انگیز» (Fantastic Four) به کارگردانی «مت شکمن»، یک «ستون مهم» برای «دنیای سینمایی مارول» خواهد بود: «به زودی بیشتر در موردش خواهید شنید. برنامه ما این است که این فیلم ستون مهمی برای آینده «دنیای سینمایی مارول» باشد، همان‌گونه که شخصیت‌ها در کامیک‌های ۵۰ یا ۶۰ سال پیش مهم بودند.» این فیلم ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.

مدیر استودیوی مارول در جایی دیگر اضافه می‌کند که شخصیت «کامالا خان» با بازی «ایمان ولانی» در «مارول‌ها» (The Marvels) یا «کاپیتان مارول ۲» در کانون توجه است و نمایش را از «بری لارسن» در نقش «کارول دنروز» می‌رباید: «کامالا خان برای مثال یک شخصیت جدید عالی در میان بزرگان است. به سریال «خانم مارول» (Ms Marvel) افتخار می‌کنم. از طرفی می‌دانم – این یک اسپویلر است – که او اساساً فیلم «مارول‌ها» را که [۲۸ ژوئیه] بیرون می‌آید را از آن خود می‌کند.»

در فاز چهارم «دنیای سینمایی مارول» و در طول دو سال چهار فیلم و پنج سریال تولید شد. فایگی می‌گوید در فاز پنجم و ششم سریال‌های مارول در دیزنی+ فرصت بیشتری برای درخشش دارند: «وقتی محصولات زیادی عرضه شوند، سخت‌تر می‌توان آن‌ها را اتفاقات زمانه مرتبط کرد – یا آن‌گونه که می‌گویند «محتوای» زیادی عرضه شود، واژه‌ای که از آن بیزارم [می‌خندد]. اما تمایل داریم استودیوی مارول و پروژه‌های «دنیای سینمایی مارول» برجسته و برتر باشند. بنابراین مردم با پیشرفت فاز ۵ و ۶ این را خواهند دید. روند پخش سریال‌ها از دیزنی+ تغییر می‌کند تا هر یک فرصتی برای درخشش داشته باشند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید