news-background
news-background

اولین تریلر رسمی سریال Ms. Marvel

«ایمان ولانی» در نقش «خانم مارول» یا «کامالا خان» بازی کرده است.

اولین تریلر رسمی سریال «خانم مارول» (Ms. Marvel) با بازی «ایمان ولانی»‌ در نقش اولین شخصیت مسلمان «دنیای سینمایی مارول» منتشر شد. داستان این سریال به فیلم «کاپیتان مارول ۲» (Captain Marvel 2) پیوند خورد و ولانی یکی از بازیگران این فیلم در کنار «بری لارسن» و «تیونا پاریس» است.

«عادل العربی» و «بلال فلاح» کارگردانان «پسران بد برای همیشه» (Bad Boys For Life) برای کارگردانی سریال «خانم مارول» و نیز «شرمین عبید-چینوی» برنده‌ی اسکار و «میرا منون» برای کارگردانی چند اپیزود دیگر انتخاب شده‌اند.

ولانی ۱۶ ساله در کنار «ریش شاه» ظاهر شده است که نقش «کامران»، یک «ناانسان» (Inhuman) با توانایی‌های ویژه را بازی می‌کند. شخصیت «کامالا خان» یک دختر ۱۶ پاکستانی-آمریکایی و مسلمان است که در جرزی سیتی، نیو جرزی زندگی می‌کند و «کاپیتان مارول» را الگوی خود قرار می‌دهد. در تریلر «خانم مارول»، «کامالا خان» در تلاش است میان زندگی خانوادگی، دبیرستان و البته ابرقهرمان بودن توازن برقرار کند.

ولانی سال گذشته در مورد این سریال گفته بود: «این حقیقت که سریال ساخته شده و این شخصیت را وارد دنیای سینمایی مارول کرده‌اند [اهمیت دارد.] لازم نیست بروم مسلمان و پاکستانی بودنم را جار بزنم – همه این‌ها در سریال وجود دارد. اینکه مردم من را در پروژه‌ای به این بزرگی ببینند به اندازه کافی الهام‌بخش است.»

دیگر بازیگران سریال «آرامیس نایت»، «ساغر شیخ»، «زنوبیا شروف»، «موهان ناکلی»، «آذر عثمان»، «تراوینا اسپرینگر»، «جوردن فریتسمن» و «نیمرا بوچا» خواهند بود.

«خانم مارول» ۸ ژوئن ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس پخش شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید