news-background
news-background

سریال Avenue 5 پس از دو فصل در HBO کنسل شد

اچ‌بی‌او فصل دوم «اونیو ۵» را نمی‌سازد.

سریال «اونیو ۵» (Avenue 5) به نویسندگی «آرماندو ایانوچی» پس از دو فصل در شبکه اچ‌بی‌او کنسل شد. از چندین ماه قبل پیش‌بینی می‌شد که این سریال با فصل دوم به پایان برسد. «هیو لوری» بازیگر این سریال به تازگی به فصل سوم سریال «تهران» (Tehran) اپل تی‌وی+ ملحق شده است.

«اونیو ۵» به نویسندگی «آرماندو ایانوچی» خالق سریال «ویپ» (Veep)، داستانی در ۴۰ سال آینده روایت می‌کند وقتی که سفر به سراسر منظومه شمسی تنها در فیلم‌های علمی-تخیلی و فانتزی دیده نمی‌شود، بلکه تجارتی است چندین میلیارد دلاری.

«زک وودز»، «ربکا فرانت»، «سوزی ناکامورا»، «لنورا کریشلو»، «نیکی امیوکا-برد»، «ایتان فیلیپس»، «اندی باکلی»، «جسیکا کلر»، «کایل برونهایمر»، «نیل کیسی»، «متیو برد»، و «دیزی می کوپر» دیگر بازیگران فصل اول و «لیلا فرزاد»، «لوسی پانچ»، «جاناتان ایریس»، و «آدام پالسون» بازیگران نقش‌های مهمان فصل دوم بودند.

فصل اول «اونیو ۵» ژانویه سال ۲۰۲۰ پخش شد و به سرعت سفارش ساخت فصل دوم را دریافت کرد. با این حال پاندمی باعث شد که فیلمبرداری فصل دوم تا آگست سال ۲۰۲۱ آغاز نشود. فصل دوم در ماه اکتبر گذشته و دو و نیم سال پس از فصل اول پخش شد.

اچ‌بی‌او با این حال به همکاری با ایانوچی ادامه می‌دهد. این شبکه سفارش ساخت اپیزود آزمایشی سریال «فرانچایز» (The Franchise) به تهیه‌کنندگی این نویسنده و «سم مندز» را صادر کرده است.

«اونیو ۵» با همکاری اسکای بریتاینا تولید شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ۲۰:۳۲

ننننههههههه

نمایش اسپویل