news-background
news-background

تریلر فیلم Paint: اوون ویلسون نقاش خوش‌قریحه در مرز فروپاشی

ویلسون نقش شخصیتی «باب راس»-گونه را بازی کرده است.

استودیوی آی‌اف‌سی اولین تریلر فیلم «نقاشی» (Paint) با بازی «اوون ویلسون» را رونمایی کرد. این فیلم سه هفته زودتر از موعد و در تاریخ ۷ آوریل در آمریکای شمالی اکران خواهد شد.

این کمدی به نویسندگی «بریت مک‌آدامز» نقاشی تلویزیونی به نام «کارل نارگل» با بازی ویلسون را دنبال می‌کند که برنامه او در ورمانت محبوبیت پیدا کرده و دوران اوج خود را تجربه می‌کند اما وقتی تلویزیون نقاشی بهتر و جوان‌تر استخدام می‌کند، او موقعیت خود را در خطر می‌بیند.

شخصیت ویلسون در فیلم فوراً یادآور «باب راس» نقاش شبکه پی‌بی‌اس و برنامه «لذت نقاشی» (The Joy of Painting) است. اما علی‌رغم همه شباهت‌های ظاهری، این فیلم داستانی به کلی متفاوت نسبت به زندگی راس روایت خواهد کرد هرچند ارجاعات اجتناب‌ناپذیری به نقاش معروف می‌دهد. نتفلیکس سال گذشته مستندی تحت عنوان «باب راس: حوادث فرخنده، خیانت و حرص» (Bob Ross: Happy Accidents, Betrayal & Greed) برای «باب راس» منتشر کرده است.

فیلمنامه این فیلم که به «فهرست سیاه»‌ هالیوود راه پیدا کرد را مک‌آدامز در سال ۲۰۱۰ نوشته است. دیگر بازیگران فیلم «میکیلا واتکینز» (Werewolves Within)، «وندی مک‌لندن-کاوی» (Bridesmaids)، «کیارا رنی» (Arrowverse)، «لوییزا استراس» (Search Party)، «استیون روت» (Barry) و «لوسی فرایر» تازه‌وارد خواهند بود. مک‌آدامز کارگردان اولین فیلم بلند خود است و در کنار «سم می‌دو» و «پیتر برنت» از جمله تهیه‌کنندگان فیلم.

«نقاشی» ۷ آوریل ۲۰۲۳ در سالن‌های سینما به نمایش درمی‌آید و تا پایان سال از ای‌ام‌سی+ پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید