news-background
news-background

سریال Yellowstone در پارامونت+ به پایان می‌رسد؛ احتمال تولید اسپین‌آفی دیگر با بازی متیو مک‌کانهی

«یلواستون» با بازی «کوین کاستنر» در پارامونت+ به پایان نزدیک شده است.

سریال پربیننده «یلواستون» (Yellowstone) با بازی «کوین کاستنر» به پایان می‌رسد. دوشنبه این هفته چند نشریه گزارش دادند که «تیلور شریدان» نویسنده و تهیه‌کننده سریال در حال مذاکره با پارامونت گلوبال و شبکه پارامونت است تا به این سریال پایان دهد. با این حال شایعه گسترش بیشتر دنیای «یلواستون» با اسپین‌آف دیگری با بازی «متیو مک‌کانهی» وجود دارد.

جزئیات بیشتری از اسپین‌آف بعدی «یلواستون» فاش نشده اما انتظار می‌رود بسیاری از بازیگران این سریال به پروژه جدید ملحق شوند. سخنگوی پارامونت به «ددلاین» می‌گوید:‌ «خبری برای گزارش دادن نداریم. کوین کاستنر بخش مهمی از «یلواستون» است و ما امیدواریم که تا مدت‌ها چنین باشد. به لطف ذهن نابغه «تیلور شریدان»، همواره بر روی گسترش چندگانه و دنیای بی‌نظیری که با این سریال ساخته فکر می‌کنیم. «متیو مک‌کانهی» استعداد فوق‌العاده‌ای است که تمایل داریم با او همکاری کنیم.»

کاستنر که در ابتدا قرار بود ۶۵ روز در تولید «یلواستون» مشارکت کند، برای بخش اول از فصل فعلی ۵۰ روز وقت تعیین کرد. اما تمایل داشت برای بخش دوم فصل پنجم سریال فقط یک هفته وقت بگذارد. این بازیگر در حال کارگردانی و بازی در وسترن حماسی و چند بخشی خودش «افق» (Horizon) است. به نظر می‌رسد که پارامونت با درخواست کاستنر مخالفت کرده و ترجیح داده است که به سراغ تولید پروژه‌های جدید برود.

دنیای «یلواستون» در سال‌های اخیر با پیش‌درآمدهای «۱۸۸۳» و «۱۹۲۳» با بازی «هریسون فورد» و «هلن میرن» که اخیراً سفارش ساخت فصل دوم را دریافت کرده گسترش پیدا کرده بود.

این احتمال وجود دارد که «یلواستون» با بخش دوم از فصل پنجم به پایان برسد. شریدان سریال «بیس ریوز» (Bass Reeves) با بازی «دیوید اویلوو» در نقش اولین مارشال آفریقایی تبار آمریکا را نیز در دست ساخت دارد. علاوه بر این او تهیه‌کننده سریال‌های «شاه تولسا» (Tulsa King) با بازی «سیلوستر استالونه»، «شهردار کینگزتون» (Lioness) با بازی «جرمی رنر»، و «شیرزن» (Lioness) با بازی «نیکول کیدمن»، «زویی سالدانا»، «مورگان فریمن» و «سام اصغری» است. تولید «شیرزن» به تازگی به پایان رسیده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید