news-background
news-background

مورگان فریمن در سریال Lioness پارامونت+ به نیکول کیدمن پیوست

فریمن در سریال «شیر زن» به «سام اصغری» و «نیکول کیدمن» ملحق شد.

«مورگان فریمن» به بازیگران سریال درام «شیر زن» (Lioness) پارامونت+ به نویسندگی «تیلور شریدان» ملحق شد. «لایسلا دالیویرا»، «دیو آنابل»، «جیمز جردن»، «لامونیکا گرت»، «آستین هیبرت»، «هانا لاو نانیر»، «جونا وارتون»، «سام اصغری» و «زویی سالدانا» دیگر بازیگران این سریال خواهند بود.

داستان «شیر زن» بر اساس یک برنامه واقعی جاسوسی در سازمان سیا ساخته شده و سرگذشت «کروز مانوئلوس» با بازی دالیویرا را روایت می‌کند، یک مأمور مشتاق و جوان که به برنامه جاسوسی سیا ملحق می‌شود تا یک سازمان تروریستی را از درون متلاشی کند. سالدانا نقش جو را بازی می‌کند که مسئول آموزش نیروها و رهبری مأموران مخفی زن است.

فریمن نقش «ادوین مولینز» وزیر امور خارجه ایالات متحده را بازی خواهد کرد. این اولین بار نیست که فریمن نقش یک مقام عالی رتبه آمریکایی را بازی می‌کند. او در فیلم «تأثیر عمیق» (Deep Impact) نقش رئیس جمهور ایالات متحده و در «المپ سقوط کرده است» (Olympus Has Fallen) نقش سخنگوی کاخ سفید و جانشین رئیس جمهور را بازی کرده است. فریمن در دنباله «لندن سقوط کرده است» (London Has Fallen) نقش معاون رئیس جمهور را و در «انجل سقوط کرده است» (Angel Has Fallen) دوباره نقش رئیس جمهور ایالات متحده را بازی کرد. او در فیلم «جمع همه ترس‌ها» (The Sum of All Fears) نیز برای نقش رئیس سازمان سیا و در سریال «خانم وزیر» (Madam Secretary) سی‌بی‌اس برای نقش کوتاه رئیس دادگاه عالی آمریکا مقابل دوربین رفته است.

فریمن پنج نامزدی اسکار و سه نامزدی امی را در کارنامه دارد و اخیراً به عنوان بازیگر مهمان در سریال «روش کمینسکی» (The Kominsky Method) نتفلیکس ظاهر شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید