news-background
news-background

پارامونت+ فصل دوم Tulsa King را می‌سازد

فصل دوم سریال «شاه تولسا» با بازی «سیلوستر استالونه» ساخته خواهد شد.

شبکه پارامونت+ تأیید کرد که فصل دوم سریال «شاه تولسا» (Tulsa King) با بازی «سیلوستر استالونه» و نویسندگی «تیلور شریدان»‌ را تولید خواهد کرد. این تصمیم تنها پس از پخش سه اپیزود از سوی پلتفرم استریم پارامونت+ اتخاذ شده است.

در خلاصه داستان سریال آمده است: ««شاه تولسا» سرگذشت سردسته مافیا «دوایت «ژنرال» مانفردی» با بازی «سیلوستر استالونه» را دنبال می‌کند. با آزاد شدن او از زندان پس از ۲۵ سال، دوایت توسط رئیس‌‌اش به تولسا، اوکلاهوما تبعید می‌شود تا فروشگاهی راه‌اندازی کند. او که متوجه شده خانواده خلافکارش شاید صلاح او را نخواهند، به آرامی با گروهی از شخصیت‌های ناسازگار، یک «دسته» تشکیل می‌دهد تا امپراطوری جدیدی بسازند.»

«شاه تولسا» اولین سریال تلویزیونی استالونه در نقش اصلی است اما او در دهه ۱۹۷۰ سابقه بازی در مجموعه‌هایی مانند «داستان پلیسی» (Police Story) و اخیراً در «ما همینیم» (This Is Us) ان‌بی‌سی در نقش بازیگر مهمان را دارد. «مکس کاسلا»، «دامینیک لومباردوزی»، «وینسنت پیازا»، و «جی ویل» از جمله دیگر بازیگران سریال خواهند بود.

استالونه پیش‌تر گفته بود که میان او شخصیتش در سریال شباهت‌هایی وجود دارد: «مردم فکر می‌کنند که پس از «راکی» (Rocky) من کمی دچار افت شدم. یا پس از «رمبو» (Rambo)، به نظرشان بیش از حد کم‌حرف، خطرناک و ضداجتماعی شدم. آنچه به عنوان دوایت می‌بینید همان چیزی است امروز [در من] می‌بینید. من همین فرد هستم.»

اپیزودهای جدید «شاه تولسا» یکشنبه‌ها از پارامونت+ پخش می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید