news-background
news-background

وایولا دیویس با دریافت گرمی به مقام EGOT رسید

دیویس یکشنبه شب برنده یک جایزه گرمی شد.

«وایولا دیویس» با دریافت جایزه گرمی (The 65th Annual Grammy Awards) به هجدهمین فردی تبدیل شد که به مقام ایگات (EGOT) می‌رسد. این افراد چهار جایزه اسکار، گرمی، تونی و امی را دریافت کرده‌اند. دیویس گرمی را برای گویندگی کتاب خاطراتش «در جست‌وجوی خودم» (Finding Me) در بخش بهترین کتاب صوتی به خانه برد.

دیویس در سال ۲۰۱۵ با سریال «چگونه از مجازات قتل فرار کنیم» (How to Get Away With Murder) برنده جایزه امی، برای فیلم «حصارها» (Fences) برنده اسکار و برای نمایش‌های «حصارها» در سال ۲۰۱۰ و «شاه هدلی دوم» (King Hedley II) در سال ۲۰۰۱ برنده جایزه تونی شده بود. پیش از او ستارگانی چون «ریتا مورنو»، «اندرو لوید وبر»، «مایکل نیکلز»، «جان لجند» و «جنیفر هادسون» به این مقام رسیده بودند.

دیویس روی صحنه گرمی گفت: «مسیر بی‌نظیری بوده است. به ایگات رسیدم! خدای من. این کتاب را به افتخار وایولای ۶ ساله نوشتم، تا او را گرامی بدارم، زندگی او، آسیب روحی او، شوق او و همه‌چیز او را گرامی بدارم.»

این بازیگر ۵۷ ساله در مصاحبه با وبسایت گرمی گفته بود: «بدون تردید و کاملاً [رسیدن به این مقام را] یک دستاورد عظیم می‌دانم. چنین حسی دارم، هرچند نمایشی به نظر برسد: به نظر من همه تمایل دارند زندگی ارزشمندی داشته باشند... معتقدم که آدم دوست دارد به معنای واقعی کلمه در این دنیا به هر شکلی که می‌تواند راهی را باز کند.»

دیویس اضافه می‌کند: «بسیاری از مردم نمی‌دانند چگونه چنین کنند. بسیاری چیزی که به آن علاقه دارند و می‌توانند انجامش دهند را پیدا نکرده‌اند. برخی پیدا کرده‌اند. اما همه ما به دنبالش هستیم، باز کردن راهی در این دنیا پیش از ترک کردنش. در آثارم به این موضوع خیلی فکر می‌کنم. آن چیزی که عاشقش هستم را پیدا کرده‌ام. بنابراین همیشه می‌خواهم ارزشمندش کنم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید