news-background
news-background

آرمی همر سکوتش را نسبت به اتهامات آزار جنسی شکست: در ۱۳ سالگی قربانی آزار جنسی یک کشیش بودم

همر سرانجام در یک مصاحبه به اتهامات آزار جنسی واکنش نشان داد.

«آرمی همر» دو سال پس از مطرح شدن چندین اتهام آزار جنسی که به دوران بازیگری او پایان داد، در مصاحبه جدیدی فاش کرده است که یک کشیش در ۱۳ سالگی به او آزار جنسی رسانده است. همر همه اتهامات مطرح شده از جمله تجاوز جنسی را رد می‌کند اما معترف می‌شود که نسبت به بعضی از شرکای زندگی سابقش که با آن‌ها از طریق شبکه‌های اجتماعی آشنا شده بدرفتاری کرده است.

درز پیام‌های خصوصی همر فاش کرد که او فتیش جنسی آدم‌خواری دارد. او مصاحبه با «ایر میل» می‌گوید منشأ این تمایل آزار جنسی کشیش در ۱۳ سالگی است: «تأثیری که روی من داشت این بود که تمایل جنسی را به شکلی که کاملاً از کنترل من خارج بود وارد زندگی‌ام کرد. در آن موقعیت قدرتی نداشتم. هیچ محافظی در آن موقعیت نداشتم. تمایل جنسی به شکلی ترسناک به من معرفی شد در حالی که هیچ کنترلی نداشتم. علایق من سپس تبدیل شد به اینکه می‌خواهم در این موقعیت جنسی کنترل داشته باشم.»

بازیگر «من را به نام خودت صدا بزن» (Call Me By Your Name) در این مصاحبه برای اولین بار فاش می‌کند که قربانی آزار جنسی بوده اما در گزارش «ایر میل» آمده است که این بازیگر دو نفر را از این آزارها مطلع کرده است.

همر در سال ۲۰۲۱ از سوی چند زن به خشونت جسمی و جنسی متهم شد. بازیگر «شبکه اجتماعی» (The Social Network) در نتیجه مطرح شدن این اتهامات از آژانس دبلیوام‌ای و چندین پروژه از جمله سریال «پیشنهاد» (The Offer) و فیلم «ازدواج ناگهانی» (Shotgun Wedding) اخراج شد. او در طول دو سال گذشته در جزایر کیمن به عنوان فروشنده فعالیت می‌کند و بر اساس گزارش‌هایی از سوی خانواده‌اش طرد شده است. در سال ۲۰۲۲ سریال مستند «خاندان همر» (House of Hammer) به سقوط این بازیگر در هالیوود پرداخت.

او فاش می‌کند که پس از مطرح شدن اتهام آزار جنسی در جزایر کیمن به خودکشی فکر کرده است: «وارد اقیانوس شدم و تا جایی که می‌توانستم شنا کردم و از ساحل دور شدم به این امید که یا غرق شوم یا به یک قایق اصابت کنم یا طعمه کوسه شوم. سپس به یاد آوردم که فرزندانم هنوز کنار ساحل‌اند و من نمی‌توانم با آن‌ها چنین کنم.»

همر به مدت ۱۰ سال با «الیزابت چیمبرز» مجری تلویزیون ازدواج کرد و پیش از مطرح شدن اتهامات از او جدا شد. آن‌ها دو فرزند خردسال دارند.

همر در این مصاحبه جدید تصویر کاملاً متفاوتی نسبت به شاکیان از خود ترسیم می‌کند. یکی از این زنان که با نام «افی» شناخته می‌شود همر را به تجاوز جنسی خشونت‌آمیز متهم کرده است. تحقیقات پلیس لس‌آنجلس در این مورد همچنان ادامه دارد.

همر می‌گوید: «این زنان جوان بیست و چند ساله را داشتم در حالی که سی و چند ساله بودم. در آن زمان بازیگر موفقی بودم. از بودن در کنار من راضی بودند و به درخواست‌های من که شاید در حالت‌های دیگر رد می‌کردند پاسخ مثبت می‌دادند. این عدم توازن قدرت در آن موقعیت است.»

او ادامه می‌دهد: «اینجا آمده‌ام تا اشتباهاتم را بپذیرم، و مسئولیت این حقیقت را بپذیرم که یک فرد کثیف و خودخواه بودم و برای بهتر شدن حال خودم از دیگران سوء استفاده کردم، و وقتی کارم تمام می‌شد فراموشش می‌کردم. امروز فردی سالم‌تر، شادتر و متعادل‌ترم. می‌توانم در کنار فرزندانم باشم به شکلی که هرگز نبوده‌ام...»

همر علاوه بر این تأیید می‌کند که «رابرت داونی جونیور» در بازپروری به او کمک کرده و هزینه‌های آن را پرداخته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ۲۰:۵۶

دمت گرم رابرت جونیور دمت گرم همر

نمایش اسپویل