news-background
news-background

تریلر سریال مستند House of Hammer: جزئیات معامله خاندان همر با شیطان

دیسکاوری+ سریال مستند «خاندان همر» را در ماه سپتامبر پخش می‌کند.

سریال مستند «خاندان همر» (House of Hammer) «اسرار پیچیده و شوم خانواده همر» را بررسی خواهد کرد. زندگی و شغل «آرمی همر» به دنبال مطرح شده اتهام آزار جنسی و روانی و آدم‌خواری واژگون شد. در هفته‌های گذشته گزارش شد که بازیگر «شبکه اجتماعی» (Social Network) و «من را به نام خودت صدا بزن» (Call Me by Your Name) این روزها در جزایر کیمن دلال معاملات ملکی است.

این سریال لایه‌های بی‌پایان امپراطوری همر تا نسل‌ها پیش از «آرمی همر» را کند و کاو می‌کند و در کانون توجه قرار می‌دهد. «جیسون سارلانیس» مدیر محتوای جنایی دیسکاوری+ می‌گوید: «اتهامات تجاوز و بدرفتاری علیه «آرمی همر» در چند سال اخیر تنها نوک یک کوه یخ است وقتی بحث خانواده همر در میان باشد. در این سریال ما شاهد جزئیات واقعاً آزاردهنده و اسرار شومی خواهیم بود که پول و قدرت توان پنهان کردنش برای همیشه را نداشت.»

«کیسی همر» و دست کم دو شاکی عمومی «آرمی همر» در این مستند مقابل دوربین دیده خواهند شد. یکی از افراد حاضر در مستند می‌گوید: «وقتی خواب بیدار می‌شوید به چنین فرد آزارگر و سخت‌گیر شومی تبدیل نمی‌شوید.»

در بخشی از تریلر، «کیسی همر» توضیح می‌دهد: «اگر به معامله با شیطان باور داشته باشید، همرها بخش فوقانی «تیرک خویشاوندی» به شمار می‌آیند. من اجازه داده‌ام همرها تمام عمر من را کنترل کنند. وقتش رسیده دست بردارند. نمی‌خواهم سکوت کنم.»

سریال مستند «خاندان همر» ۲ سپتامبر از دیسکاوری+ پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۳۴

بنگاه هیالو سازی هالیوود

نمایش اسپویل
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۲۹

nice.

نمایش اسپویل