news-background
news-background

فیلمنامه فیلم جدید آدام سندلر و برادران سفدی پس از Uncut Gems بیش از ۳۴۰ صفحه است

سفدی‌ها فیلمنامه‌ای ۳۴۰ صفحه‌ای به سندلر تحویل داده‌اند.

«آدام سندلر» می‌گوید فیلمنامه فیلم جدیدش به کارگردانی «برادران سفدی» به ۳۴۰ صفحه می‌رسد. این دو در فیلم تحسین‌شده «جواهر تراش‌نخورده» (Uncut Gems) با یکدیگر همکاری کرده بودند.

سندلر در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» می‌گوید: «یکی دو سالی است فیلمی که قرار است بسازیم را می‌نویسند. صدها و صدها صفحه نوشته‌اند. می‌خوانم و به آن‌ها می‌گویم: «از آنجایی که چنین می‌شود خوشم می‌آید...» می‌گویند: «آن بخش دیگر در فیلمنامه نیست. به کلی تغییرش داده‌ایم. پیش‌نویس دیگری برایت می‌فرستیم.» از نوشتن و فکر کردن دست برنمی‌دارند و از هر زاویه‌ای که بتوانند می‌نویسند، و این فیلم فوق‌العاده خواهد شد.» سندلر اضافه می‌کند: «اولین پیش‌نویس فیلمنامه جدید ۳۴۰ صفحه است! دیوانه‌وار و عالی بود.»

سندلر پیش‌تر به «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود: «سخت روی این فیلم کار می‌کنند. اخلاق کاری‌شان بهترین است. همیشه در حال کارند، همیشه در حال نوشتن‌اند، همیشه تأمل می‌کنند. نمی‌دانم چه چیز دیگری می‌توانم به شما بگویم، اما خیلی هیجان‌انگیز خواهد بود. متفاوت است. اما دوست ندارم به من بگویند: «در آن مصاحبه چه چرت و پرتی گفتی؟» بنابراین بهتر است خودشان حرف بزنند.»

سفدی‌ها و سندلر در فیلم کوتاهی تحت عنوان «گلدمن علیه سیلورمن» (Goldman v Silverman) که در سال ۲۰۲۰ پخش شد همکاری غافلگیر‌کننده‌ای داشتند. «فضانورد» (Spaceman) ساخته «جان رنک» با «کری مولیگان» و «پل دینو» فیلم بعدی سندلر خواهد بود.

این فیلم بدون عنوان با بازی سندلر و نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی برادران سفدی را نتفلیکس پخش خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید