news-background
news-background

فصل دوم سریال‌های 1923 و Mayfair Witches ساخته می‌شود

تولید فصل دوم «۱۹۲۳» و «جادوگران می‌فر آن رایس» تأیید شد.

پارامونت+ فصل دوم سریال «۱۹۲۳» (1923) با بازی «هریسون فورد» و «هلن میرن» را می‌سازد. این مجموعه تلویزیونی پیش‌درآمدی است برای «یلواستون» (Yellowstone) به نویسندگی «تیلور شریدان» که برخلاف پیش‌درآمد «۱۸۸۳» با فصل دیگری ادامه پیدا می‌کند.

«هریسون فورد» در این سریال نقش «جیکوب داتن» و «هلن میرن» نقش «کارا داتن» را بازی می‌کنند. مینی‌سریال «۱۹۲۳» به اولین سال‌های قرن بیستم می‌پردازد، وقتی که پاندمی، خشکسالی و «رکود بزرگ» مردم را به ستوه آورده بود. دیگر بازیگران سریال «برندن اسکلنار»، «دارن مان»، «میشل رندولف»، «جیمز بج دیل»، «مارلی شلتون»، «برایان گراتی»، «رابرت پاتریک»، «امینا نیوز»، «جروم فلین» و «سباستین روشه» بودند.

قسمت اول این سریال به پربیننده‌ترین افتتاحیه پلتفرم پارامونت+ در ایالات متحده تبدیل شد و در مجموع در پارامونت+ و شبکه‌های دیگر پارامونت ۷.۴ میلیون بیننده داشت.

ای‌ام‌سی از سوی دیگر تولید فصل دوم «جادوگران می‌فر آن رایس» (Anne Rice’s Mayfair Witches) را به تأیید رسانده است. پخش فصل اول این مجموعه تلویزیونی با بازی «الکساندرا داداریو»، «هری هملین»، «جک هیوستون» و «تونگای کریسا» در قالب هشت اپیزود ۵ ژانویه آغاز شد و پس از ۳۰ روز بالاتر از «مصاحبه با خون‌آشام» و فصل پایانی «مردگان متحرک» به پربیننده‌ترین فصل تمامی عناوین پلتفرم استریم ای‌ام‌سی+ تبدیل شد.

سریال «جادوگران می‌فر آن رایس» روی یک جراح مغز و اعصاب جوان به نام روان با بازی «الکساندر داداریو» تمرکز می‌کند که متوجه می‌شود وارث غیرمنتظره خانواده‌ای از جادوگران است. او همچنانکه با قدرت‌های تازه کشف‌شده‌اش خو می‌گیرد، باید با موجود شومی که خانواده‌اش را برای نسل‌ها آزار داده مبارزه کند.

«مارک جانسون» تهیه‌کننده، «استا اسپالدینگ» نویسنده و شورانر، «میشل اشفورد» نویسنده، «مایکل آپندال» کارگردان و «جف فریلیچ» تهیه‌کننده دیگر سریال است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید