news-background
news-background

تریلر فیلم The Covenant: نبرد جیک جیلنهال با فراموشی در افغانستان

اولین تریلر فیلم «پیمان» منتشر شد.

تریلر فیلم جنگی «پیمان» (The Covenant) به کارگردانی «گای ریچی» و بازی «جیک جیلنهال» و «آنتونی استار»‌ رونمایی شد. استار این تریلر را در اینستاگرام و چند ساعت پیش از استودیوی ام‌جی‌ام به اشتراک گذاشت. فیلمنامه این فیلم را «مارن دیویس» و «ایوان اتکینسون» به نگارش درآورده‌اند.

جیلنهال نقش گروهبان «جان کینلی» را بازی خواهد کرد که آخرین مأموریتش را در افغانستان انجام می‌دهد و با همکاری یک مترجم افغان به نام احمد از منطقه بازدید می‌کند. با هدف قرار گرفتن این دو و مجروح شدن کینلی، احمد جانش را به خطر می‌اندازد و گروهبان را به پناهگاه می‌رساند. کینلی در ایالات متحده متوجه می‌شود که برخلاف وعده مقامات، احمد و خانواده‌اش را از افغانستان خارج نکرده‌اند و به همین علت به مناطق جنگی برمی‌گردد تا به ناجی زندگی‌اش کمک کند.

دیگر بازیگران فیلم «الکساندر لودویگ»، «آنتونی استار» ستاره سریال «پسران» (The Boys)، «جیسون وونگ»، «بابی اسکافیلد»، «شان سگار»، و «امیلی بیچام» خواهند بود.

جیلنهال که یکی از پرکارترین بازیگران هالیوود امروز است، به فیلم مشابه «مدیریت نبرد» (Combat Control) در مورد «جان چپمن» دریافت‌کننده‌ «مدال افتخار» به کارگردانی «سم هارگریو» نیز پیوسته است. بازسازی «رود هوس» (Road House)، فیلم «نغمه فراموشی» (Oblivion Song) که اقتباسی است از کتاب‌های کامیک «رابرت کرکمن»، «ببر و بگریز» (Cut and Run) که فیلمی در ژانر سرقت است و مینی‌سریالی به نام «پسر» (The Son) برای شبکه اچ‌بی‌او با همکاری «دین ویلنوو» از جمله پروژه‌های آینده جیلنهال خواهند بود.

فیلم «پیمان» ۲۱ آوریل در سالن‌های سینمای آمریکا اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید