news-background
news-background

سریال Pennyworth پس از سه فصل در HBO Max کنسل شد

«پنی‌ورث» در اچ‌بی‌او مکس کنسل شد.

شبکه اچ‌بی‌او مکس تأیید کرد که فصل چهارم سریال «پنی‌ورث» (Pennyworth) را تولید نمی‌کند. این سریال پس از انتقال به این پلتفرم از اپیکس با نام «پنی‌ورث: پیشینه پیشخدمت بتمن» (Pennyworth: The Origin of Batman’s Butler) شناخته می‌شد.

«جک بنن» در این سریال نقش «آلفرد پنی‌ورث» را در دهه ۱۹۶۰ لندن بازی می‌کند شد و «بن آلدریج» و «اما پتس» در نقش‌های «توماس وین» و «مارتا کین» ظاهر شده‌اند که در نهایت به والدین «بروس وین/بتمن» تبدیل شدند. «جسیکا دگو» در این فصل نقش «ملنی تروی» را بازی کرد و «هریت اسلیتر»، «رومن تیکارام»، «ادوارد هاگ» و «جیمز پیورفوی» از جمله دیگر بازیگران جدید سریال بودند.

«پنی‌ورث» چند روز پس از اعلام برنامه‌های «جیمز گان» و «پیتر سفران» برای دنیای سینمایی و تلویزیونی دی‌سی کنسل شد. پیش از این دو سریال «تایتان‌ها» (Titans) و «دوم پاترول» (Doom Patrol) نیز پس از چهار فصل کنسل شده بودند.

گان این هفته وعده تولید سریال‌های «والر» (Waller) با بازی «وایولا دیویس»، «فانوس‌ها» (Lanterns)، «بوستر گلد» (Booster Gold) و «بهشت گمشده» (Paradise Lost) که پیش‌درآمدی برای «زن شگفت‌انگیز» (Wonder Woman) است را داد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید