news-background
news-background

سریال The Blacklist با فصل دهم به پایان می‌رسد؛ آمازون فصل دوم Terminal List را می‌سازد

ان‌بی‌سی با فصل دهم به سریال «فهرست سیاه» پایان می‌دهد.

سریال «فهرست سیاه» (The Blacklist) با فصل دهم در ان‌بی‌سی به پایان می‌رسد. پخش فصل دوم این مجموعه تلویزیونی به زودی آغاز می‌شود. دویستمین اپیزود سریال با بازی «جیمز اسپیدر» در تاریخ ۱۹ مارس پخش خواهد شد. ان‌بی‌سی نزدیک به یک سال قبل سفارش ساخت فصل دهم را صادر کرد.

«فهرست سیاه» شروع قدرتمندانه‌ای داشت و به یکی از عناوین پربیننده ان‌بی‌سی تبدیل شد. در فصل هشتم سریال تغییرات زیادی به وجود آمد و «مگان بون» بازیگر نقش اول زن و «جان بوکنکمپ» جدا شدند اما آمار بینندگان آن در پلتفرم‌های دیجیتال همچنان قابل‌ستایش بود.

فصل نهم «فهرست سیاه» به ۲۹.۱ میلیون بیننده رسید و برای استودیوی سونی پیکچرز تی‌وی سودآوری زیادی کرد. کمپانی ان‌بی‌سی‌یونیورسال نیز از درآمد فروش سریال به شبکه‌های دیگر محروم نماند. این مجموعه در نتفلیکس نیز پربیننده شد و در میان ۱۰ عنوان برتر جای می‌گرفت.

اسپیدر نقش «ریموند ردینگتون» ملقب به «رد» را بازی می‌کند که به پلیس فدرال در به دام انداختن بدنام‌ترین جنایت‌کاران دنیا یاری می‌رساند. «دیه‌گو کلاتنهاف»، «امیر اریسون»، لورا سان» و «هری لنیکس» از جمله بازیگران این مجموعه‌اند. اسپیدر، به همراه «جان آیزندراث»، «جان بوکنکمپ»، «جان دیویس»، «جان فاکس»، «لوکاس رایتر»، «لورا ای. بنسون» و «شان هنن» از جمله تهیه‌کنندگان اجرایی سریال بوده‌اند.

پخش فصل دهم «فهرست سیاه» از ۲۶ فوریه آغاز خواهد شد.

آمازون این هفته سفارش ساخت فصل دوم «ترمینال لیست» (‍The Terminal List) با بازی «کریس پرت» را صادر کرد. فصل اول سریال ۱ ژوئیه ۲۰۲۲ از آمازون پرایم ویدیو شده بود. «ترمینال لیست» در فهرست هفتگی ۱۰ سریال پربیننده هفته «نیلسن» در تمامی پلتفرم‌های استریم به رتبه دوم رسیده است.

«ترمینال لیست» در مورد «ریس» با بازی پرت است که جوخه‌ او در یگان ویژه‌ی نیروی دریایی آمریکا تحت تهاجم قرار می‌گیرد. او پس از بازگشت به خانه در حالی که سعی دارد خاطرات آن حادثه را فراموش کند، متوجه می‌شود که نیروهایی علیه او فعالیت می‌کنند. این سریال درام از رمانی به همین نام نوشته «جک کار» اقتباس و توسط ام‌آر‌سی تله‌ویژن به تولید رسیده است.

دیگر بازیگران سریال «کنستانس وو»، «تیلیو کیچ»، «جین تریپلهورن»، «رایلی کیو»، «آرلو مرتز»، «جی کورتنی»، «جی‌دی‌ پاردو»، «پاتریک شوارزنگر»، «لامونیکا گارت»، «استیون بیشاپ»، «تاینر راشینگ»، «جارد شا»، «کریستینا ویدال»، «نیک چینلاند»، «متیو راچ»، «وارن کول» و «الکسیس لودر» خواهند بود.

«ددلاین» گزارش داده است که پرت در حین مذاکره برای فصل دوم، پیشنهاد گسترش دنیای سریال با یک پیش‌درآمد را برای شخصیت بن با بازی کیچ ارائه داده است.

پرت به زودی در «نگهبانان کهکشان ۳» (Guardians of the Galaxy Vol. 3) مارول نقش «استار-لرد» را تکرار می‌کند. او صداپیشه انیمیشن «فیلم برادران سوپر ماریو» (The Super Mario Bros. Movie) خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید