news-background
news-background

ویل اسمیت و مارتین لارنس تولید Bad Boys 4 را تأیید کردند

اسمیت و لارنس می‌گویند «پسران بد ۴» در مرحله پیش-تولید است.

«ویل اسمیت» و «مارتین لارنس» سه‌شنبه این هفته فاش کردند که «پسران بد ۴» (Bad Boys 4) در سونی پیکچرز در مرحله پیش-تولید قرار دارد. «عادل العربی» و «بلال فلاح» کارگردانان قسمت سوم برای این دنباله بازخواهند گشت و «کریس برمنر» نویسنده فیلمنامه خواهد بود.

قسمت سوم «پسران بد» پیش از آغاز پاندمی در اوایل سال ۲۰۲۰ به فروش جهانی ۴۲۶ میلیون دلاری رسید و در چهار روز اول اکران در آمریکای شمالی ۷۳ میلیون دلار فروخت. آن فیلم دومین افتتاحیه پرفروش تاریخ آخر هفته «مارتین لوتر کینگ» را ثبت کرد و مجموع فروش چندگانه «پسران بد» را به ۸۴۰.۷ میلیون دلار رساند.

«جری بروکهایمر» در کنار اسمیت، لارنس، «داگ بلگراد»، «چاد اومان» و «مایک استنسون» از جمله تهیه‌کنندگان قسمت چهارم خواهند بود.

العربی و فلاح اخیراً فیلم بلند «یاغی» (Rebel) را نوشته و کارگردانی کردّ‌اند. این فیلم که داستانی در مورد از هم پاشیدگی خانواده یک پسر مسلمان روایت می‌کند، سال گذشته در جشنواره کن اکران شد. آن‌ها قسمت اول سریال «خانم مارول» (Ms. Marvel) را نیز برای دیزنی+ کارگردانی کردند.

لارنس پیش‌تر گفته بود که سیلی اسمیت در اسکار سال گذشته، مانع ساخته شدن این دنباله نخواهد شد: «دست کم یک فیلم دیگر داریم.» اسمیت در مراسم اسکار با شنیدن شوخی راک با سر تراشیده همسرش «جیدا پینکت اسمیت» روی صحنه رفت و به صورت او سیلی زد. در همان مراسم اسمیت با فیلم «شاه ریچارد» (King Richard) برنده اسکار شد اما آکادمی او را به مدت ۱۰ سال از حضور در تمامی مراسم مرتبط با آکادمی محروم کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید