news-background
news-background

جیمز گان: The Flash ازرا میلر را «یکی از بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی تاریخ» است؛ میلر بر روی بازپروری «تمرکز» می‌کند

«ازرا میلر» پس از یک سال پرحاشیه سرانجام بخشی از دنیای جدید دی‌سی با مدیریت «جیمز گان» و «پیتر سفران» باقی ماند و از فیلم «فلش» (The Flash) اخراج نشد. او که به چند مورد آزار جسمی و مزاحمت و سرقت متهم بود، به گفته سفران بر روی بازپروری «تمرکز» خواهد کرد. «فلش» در حال حاضر قرار است در ماه ژوئن آینده اکران شود.

سفران می‌گوید: «ازرا کاملاً به بازپروری متعهد شده. و ما کاملاً از مسیری که در پیش گرفته حمایت می‌کنیم. وقتی زمان درستش فرابرسد، وقتی که او آماده بحث باشد، همگی تصمیم می‌گیریم که بهترین راه برای آینده چیست. اما در حال حاضر، او کاملاً روی بازپروری تمرکز کرده و پس از بحث‌هایی که با او در طول ماه‌های اخیر داشته‌ایم، به نظر می‌رسد که پیشرفت زیادی داشته.»

سفران و گان فاز اول ریبوت دنیای دی‌سی را سه‌شنبه این هفته معرفی کردند. بر اساس این برنامه‌ها، فیلم «بتمن قسمت ۲» (The Batman Part II) با بازی «رابرت پتینسون» و کارگردانی «مت ریوز» در سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد. علاوه بر این در حال حاضر یک فیلم «بتمن» دیگر و دو فیلم «سوپرمن» در دست ساخت است.

گان در مورد «فلش» اضافه می‌کند: «در اینجا می‌خواهم بگویم که «فلش» شاید یکی از بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی تاریخ باشد.»

این دو تهیه‌کننده می‌گویند «فلش» به کارگردانی «اندی موشتی» فیلمساز آرژانتینی تبار «همه‌چیز را دوباره راه‌اندازی» خواهد کرد. این فیلم به «آکوامن ۲» (Aquaman 2) و «بلو بیتل» (Blue Beetle) متصل خواهد شد در حالی که «آکوامن ۲» برای یک «سوپرمن» جدید بدون‌ «هنری کویل» مقدمه‌چینی می‌کند.

گان می‌گوید: «تاریخچه دی‌سی خیلی آشفته است. آن‌ها آی‌پی‌ها را به شکل هدیه به هر پدید‌آورنده‌ای واگذار می‌کردند. کاری که خواهیم کرد این است که از اولین پروژه ما به بعد همه‌چیز یکپارچه خواهد بود.»

سفران در مورد چهار پروژه‌ای که از مدیریت قبلی دی‌سی به میراث می‌برد می‌گوید: «این چهار فیلم فوق‌العاده‌اند. هیچ دلیلی ندارد که هریک از این شخصیت‌ها و بازیگران آن‌ها بخشی از دنیای دی‌سی نباشند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید